فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی (۱۸۱)

ترافیک سنگین در باند جنوبی آزاد راههای رشت -زنجان و کرج به قزوین

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت : حجم ترافیک در باند جنوبی آزادراه های قزوین - رشت و قزوین - کرج سنگین و همچنین در باند جنوبی آزاد راه قزوین - زنجان نیز ترافیک نیمه سنگین و روان است .

ترافیک سنگین در باند جنوبی آزاد راههای رشت -زنجان و کرج به قزوین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ بهرام زینلی اظهار داشت : با توجه به حجم ترافیک موجود در ازاد راههای فوق به رانندگان توصیه می شود با صبر و حوصله حرکت کرده و توجه کافی را نیز به جلو داشته باشند
    وی همچنین از رانندگان و مسافران خواست تا از توقف در حاشیه راه ها به خصوص آزادراه ها به طور جدی خودداری کنند.
    وی اظهار کرد: با وجود توصیه های مکرر پلیس مبنی بر توقف نکردن خودروها در توقفگاه های حاشیه راه ها، متاسفانه بارها این مساله که عواقب بد و جبران ناپذیری را نیز به همراه دارد از سوی رانندگان نادیده گرفته می شود.
    وی با اشاره به بستن کمربند ایمنی از سوی سرنشینان خودروها، یادآور شد: به رانندگان توصیه می شود در صورت خستگی و خواب آلودگی در نخستین توقفگاه جاده ای توقف و به استراحت بپردازند.
    سرهنگ زینلی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه به علت تجاوز به چپ یک دستگاه پیکان در جاده روستایی بهرام آباد - زرشک و برخورد آن با یک دستگاه سواری پراید منجر به کشته و مصدوم شدن دو تن از سرنشینان این خودروها شد.
    هفت پاسگاه و هفت ایستگاه ثابت پلیس راه به همراه 70 تیم گشتی و 200 نیرو در تعطیلات نوروزی امسال وظیفه حفاظت و ایمنی راه های استان را برعهده دارند.
    استان قزوین دارای شش هزار و 671 کیلومتر راه است که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820 کیلومتر راه روستایی است .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط