فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی (۱۸۰)

از ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روز طبیعت تا برخورد با وانت‌بارهای مسافرکش

آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس پایتخت در روز طبیعت

عصر خودرو- پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح تمهیدات ترافیکی در روز ۱۳ فروردین، از ممنوعیت تردد کامیون‌ها و برخورد پلیس با وانت‌بارهای مسافرکش در این روز خبر داد.

از ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روز طبیعت تا برخورد با وانت‌بارهای مسافرکش
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، سرهنگ مراد مرادی با اشاره به آمادگی کامل پلیس راهور پایتخت برای تسهیل ترافیکی روز 13 فرودین اظهار کرد: با توجه به استقبال مردم از حضور در تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی در روز طبیعت، پلیس راهور تهران بزرگ با بهره‌گیری صد در صدی از پتانسیل نیروهای ستادی و لجستیکی خود، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات ترافیکی هرچه بیشتر در این روز را اندیشیده است.

    * آماده باش 100 درصدی پلیس در روز طبیعت

    رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت با اعلام آماده باش کامل پلیس در روز طبیعت ادامه داد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده، تمامی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های تهران شناسایی شده و تمهیدات ترافیکی مورد نیاز هریک از این مناطق پیش بینی شده است.

    * برخورد با پارک دوبل و مورب در حاشیه بوستان‌ها

    وی با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان تهرانی با پلیس و پرهیز از هرگونه پارک حاشیه‌ای مشکل زا همچون پارک‌های دوبله و مورب گفت: آنچه برای ما مهم است چیدمان مناسب خودروها در ورودی‌ها و خروجی‌ها و همچنین معابر حاشیه‌ای بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها به منظور جلوگیری از به وجود آمدن گره‌های ترافیکی و مشکل آفرین برای شهروندان است. از این رو همکاران ما با مدیریت پارک خودروها با هرگونه پارک حاشیه دوبله و مورب برخورد خواهند کرد.

    * لزوم همکاری مردم با پلیس برای روانسازی ترافیکی

    مرادی با اشاره به اینکه در مقاطعی از روز 13 فروردین، امکان اعمال محدودیت ترافیکی در برخی از معابر حاشیه‌ای بوستان‌ها وجود خواهد داشت، خواستار توجه مردم به تذکرات پلیس و همکاری مردم با عوامل راهور شد.

    * ممنوعیت تردد کامیون در معابر تهران از ساعت 6 تا 24 روز جمعه

    رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت در خصوص ممنوعیت‌های برنامه‌ریزی شده برای روز طبیعت در معابر پایتخت گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تردد هرگونه کامیون و وسائل نقلیه سنگین از ساعت 6 صبح جمعه 13 فروردین تا ساعت 24 از معابر پایتخت ممنوع است.

    * برخورد پلیس با وانت‌های حامل مسافر

    وی خاطرنشان کرد: همچنین پلیس با وانت‌بارهایی که در روز طبیعت اقدام به حمل مسافر در قسمت بار می‌کنند به شدت برخورد کرده و از ادامه مسیر آن‌ها ممانعت به عمل خواهد آورد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو