فونیکسریمکسبهتام

کاهش ۴ درصدی تلفات ناشی از تصادف در طرح نوروزی

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا، گفت: متاسفانه تا به امروز ۴۴ درصد تصادفات ما واژگونی خودرو گزارش شده که منجر به صدمات جبران ناپذیری برای سرنشینان به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی به خصوص سرنشینان عقب شده است.

کاهش ۴ درصدی تلفات ناشی از تصادف در طرح نوروزی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازنسیم آنلاین، سردار تقی مهری فرمانده پلیس راهور ناجا ضمن تشکر از زحمات کلیه رسانه‌ها در امر اطلاع رسانی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از 25 اسفند ماه با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، طرح نوروزی را اجرا کرد.

    وی همچنین از کاهش 4 در صدی از تلفات ناشی از تصادفات در طرح نوروزی خبر داد و گفت: این کاهش مرهون زحمات نیروهای پلیس در سراسر کشور است.

    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به 13 فروردین و روز طبیعت گفت: مردم ایران با یک سنت خوب به همراه خانواده به دامان طبیعت می‌روند و از الطاف الهی استفاده می‌کنند.

    سردار مهری در خصوص این روز اظهار داشت: با توجه به اینکه 13 فرودین امسال پایان تعطیلات است، بنابراین امیدواریم همه مسافران با برنامه ریزی که از قبل دارند بازگشت خود انجام دهند و روز طبیعت را در تفرجگاه‌های شهرمحل سکونت خود بگذرانند تا فرزندانشان روز شنبه با استرس کمتری به مدرسه بروند و والدین نیز با آرامش بهتری فعالیت‌های اداری را در سال جدید آغاز کنند.

    وی به هموطنانی که روز 13 فروردین از طبیعت استفاده می‌کنند توصیه کرد حتما به نکات پلیس توجه کرده و از تجمع در تفرجگاه‌ها به ویژه در سواره رو خودداری کنند.

    سردارمهری با هشدار به آن دسته از شهروندانی که توقف آن‌ها ایجاد مزاحمت برای سایرین می‌کند، گفت: همکاران ما حتما با استفاده از وسایل در اختیار، خودرو‌ها را خارج خواهند کرد.

    رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: امسال همانند سال‌های گذشته با افرادی که مرتکب تخلفات حادثه ساز می‌شوند اعم ار راکبین موتور سیکلت و راننده‌های خودرو برخورد شدید خواهیم کرد.

    سردار مهری از خانواده‌ها خواست تا در روز طبیعت مراقبت بیشتری نسبت به جوانان وفرزندانشان داشته باشند و در زمان رانندگی حتما به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند

    این مقام ارشد انتظامی گفت: علیرغم اطلاع رسانی، متاسفانه تا به امروز 44 درصد تصادفات ما واژگونی خودرو گزارش شده که منجر به صدمات جبران ناپذیری برای سرنشینان به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی به خصوص سرنشینان عقب شده است.

    وی 32 درصد از تصادفات را ناشی از عدم توجه به جلو، 10 درصد از تلفات را موتور سواران و12 درصد از آن را برخورد وسایل نقلیه با عابرین پیاده دانست و افزود: مسافرانی که قصد بازگشت از سفرهای نوروزی را دارند ضمن برنامه ریزی از عجله و شتاب پرهیز کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو