فونیکسریمکسبهتام

یک کشته و ۹ مصدوم در تصادف پژو و پراید

مرگ ۱۵۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، البته بدون هیچ حادثه‌ای

عصر خودرو : سخنگوی اورژانس کشور از فوت ۱۵۲ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل عواملی به جز حادثه خبر داد.

مرگ ۱۵۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، البته بدون هیچ حادثه‌ای
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا ، مجتبی خالدی با بیان اینکه اورژانس کشور طی 24 ساعت گذشته، 9004 ماموریت انجام داده است، افزود: از این تعداد، 7175 ماموریت، ماموریت های غیر تصادفی بوده است که از این تعداد 2776 مصدوم قلبی، تنفسی، گوارشی و... به بیمارستان منتقل شده اند. به طور کلی طی 24 ساعت گذشته، 152 نفر در سطح کشور به دلیل عواملی به جز حادثه مانند بیماری های قلبی، تنفسی، گوارشی و... فوت کرده اند.

    وی از انجام 84 پرواز اورژانس هوایی از ابتدای طرح امداد سلامت نوروزی تا کنون خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 45 مورد مربوط به مسائل ترافیکی و 39 مورد مربوط به مسائل غیر ترافیکی بوده است و جمعا 130 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

    سخنگوی اورژانس کشور در ادامه در مورد حوادث بزرگ طی 24 ساعت گذشته نیز گفت: انحراف و واژگون شدن یک دستگاه مینی بوس در جاده ناغان به خوزستان در ساعت 12 و 56 دقیقه ظهر دیروز موجب فوت دو نفر و مصدومیت چهار نفر شد. سه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مصدومین به بیمارستان امام جواد ناغان انتقال داده شده اند.

    خالدی ادامه داد: برخورد دو دستگاه پژو و پراید با یکدیگر در محور خاش به روستای پشت کوه در ساعت 13 و 48 دقیقه روز گذشته موجب فوت یک نفر و مصدومیت 9 نفر شد.

    همچنین برخورد خودروی روآ با تریلی باعث مصدومیت دو نفر و فوت یک نفر شد.این حادثه در ساعت 15 و 38 دقیقه در محور بوکان به میاندوآب رخ داد و دو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. نخستین آمبولانس 3 دقیقه پس از وقوع حادثه به محل حادثه رسید و مصدومین به بیمارستان بوکان انتقال داده شدند.

    آخرین مورد نیز مربوط به برخورد یک خودروی پژوی 405 با پیکان در محور یاسوج به اصفهان در ساعت 17 و 43 دقیقه است که در این حادثه 11 نفر مصدوم شده و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو