فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی (۱۷۱)

مسافران بازگشت خود را به ۱۳ بدر موکول نکنند

تلاقی پایان موج دوم سفرهای نوروزی با بارش برف در زنجان

عصر خودرو : مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان تأکید کرد: با توجه به تلاقی بارش برف و باران با پایان موج دوم سفرها، توصیه می‌کنیم هم‌استانی‌ها بازگشت خود را به روز سیزدهم فروردین موکول نکنند.

مسافران بازگشت خود را به ۱۳ بدر موکول نکنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا ، مسعود خوشکام با اشاره به این‌که طبق پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان، شرایط جوی روزهای پایانی این هفته به گونه‌ای است که شاهد بارش برف و باران در استان خواهیم بود، افزود: با توجه به این‌که این شرایط باعث کندی تردد در محورها شده و از طرفی اوج ترافیک را در پایان موج دوم سفرها شاهد خواهیم بود، لذا انتظار داریم هم‌استانی‌ها بازگشت خود را به روزهای پایانی به‌ویژه سیزده فروردین موکول نکنند.

    وی با بیان این‌که از ساعت 21 روز گذشته شاهد بارش سنگین برف در محورهای زنجان طارم، زنجان تهم چورزق و زنجان بیجار بودیم، تصریح کرد: این شرایط به گونه‌ای بود که تردد در این محورها بدون استفاده از زنجیرچرخ امکان‌پذیر نبود، به همین خاطر خودروهایی که در این محورها تردد می‌کردند، گرفتار برف شدند که خوشبختانه با حضور به‌موقع و امدادرسانی عوامل راهداری، این محورها بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در محورهای مذکور در حال انجام است.

    این مسئول با یادآوری این‌که در حال حاضر وجود مه غلیظ در محورهای زنجان طارم، زنجان تهم چورزق و زنجان بیجار باعث کاهش دید افقی شده است، اظهار کرد: با توجه به بارش‌هایی که در چند روز اخیر شاهد وقوع آن در استان بودیم، این بارش‌ها سبب ریزش کوه در محور تهم چورزق شده بود که این مشکل توسط عوامل راهداری استان مرتفع و در حال حاضر نیز عملیات پاکسازی در این محور با توجه به شرایط محور مذکور ادامه دارد.

    مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه از احتمال اعمال محدودیت در محور تهم چورزق برای روز سیزدهم فروردین‌ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ترددها و احتمال ریزش کوه در این محور، احتمال اعمال محدودیت ترافیکی برای روز سیزده‌بدر در محور تهم چورزق وجود دارد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط