فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی(۱۵۶)

جشن کاهش تلفات رانندگی در اردبیل برگزار می‌شود

عصر خودرو- مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: در آینده نزدیک جشن کاهش تلفات رانندگی در اردبیل برگزار خواهد شد.

جشن کاهش تلفات رانندگی در اردبیل برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، علی رحمتی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع‌های رفاهی اردبیل به خبرنگار مهر یادآور شد: در شش‌ماهه نخست سال گذشته استان اردبیل توانست رتبه اول کاهش تلفات رانندگی را از آن خود کند.

    وی افزود: در ادامه در 10 ماهه نخست سال رتبه اول تصادفات برون‌شهری و تا پایان سال در مجموع رتبه دوم را توانستیم کسب کنیم.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه استان کسب این موفقیت را برای استان قابل‌توجه دانست و تأکید کرد: با توجه به تعداد تصادفات رانندگی در برخی محورها با همت جمعی دستگاه‌ها این موفقیت حاصل شده و ما به زودی جشن کاهش تلفات را برگزار می‌کنیم.

    رحمتی از جمله اقدامات اداره کل حمل‌ونقل استان برای کاهش تلفات رانندگی را فرهنگ‌سازی گروه‌های در معرض خطر عنوان کرد و افزود: از جمله آموزش موتورسواران، وانت سواران و ایمن‌سازی حاشیه راه‌ها مورد تأکید بوده است.

    وی با اشاره به تداوم برنامه‌های فرهنگ‌ساز در سال جاری اضافه کرد: علاوه بر این مرکز مدیریت راه‌های استان امکان کم‌نظیری برای ارتقا سطح ایمنی و اطلاع مداوم از وضعیت محورهای اصلی مواصلاتی فراهم ساخته است.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان با اشاره به اینکه در طول تعطیلات نوروزی هیچ تلفات رانندگی نداشتیم، متذکر شد: به منظور ارتقا ایمنی جاده‌ها حمل‌ونقل استان با پلیس راه همکاری تنگاتنگ داشته و گشت‌های نامحسوس فعال کرده است.

    رحمتی افزود: هر گونه تخلف از سوی رانندگان رصد می‌شود و تخلفاتی که خطرساز باشد به سرعت در کمیسیون ماده 11 مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    وی در خصوص نحوه فعالیت مجتمع‌های رفاهی نیز ادامه داد: در حال حاضر هفت مجتمع در جاده‌های استان به مسافران نوروزی ارائه خدمت می‌کنند.

    به گفته مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان فعالیت مجتمع‌ها از جمله رعایت قوانین و بهداشت در ارائه خدمات به جد رسیدگی شده و در صورت مشاهده تخلف تذکرات لازم ارائه می‌شود.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو