فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی(۱۴۶)

وضعیت آب و هوای استان‌های کشور + جدول

عصر خودرو- امروز شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز و بتدریج جنوب غرب، بخشهایی از مرکز وشمال شرق کشور ابرناکی وبارش باران گاهی با وزش باد پیش بینی می شود.

وضعیت آب و هوای استان‌های کشور + جدول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز نیز در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز و بتدریج جنوب غرب، بخشهایی از مرکز وشمال شرق کشور ابرناکی وبارش باران گاهی با وزش باد پیش بینی می شود که درارتفاعات البرز و مناطق سردسیر شمال غرب کشور بارش به صورت برف خواهد بود ودر مناطق مستعد بارش تگرگ نیز دوراز انتظار نمی باشد.

    امروز بارشها در استانهای کردستان، کرمانشاه، شمال تهران، شمال البرز، شمال قزوین، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان وبعد از ظهر در ایلام لرستان، غرب چهارمحال وبختیاری،کهگیلویه وبویر احمد و شمال خوزستان شدت بیشتری خواهد داشت، از اواخر وقت امروز در شمال غرب وغرب کشوراز شدت بارش ها موقتأ کاسته می شود.

    امروز در برخی مناطق جنوب غرب، شرق وشمال شرق کشورگاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود که در شرق کشور با گردوخاک همراه خواهد بود.

    روز دوشنبه نیز بارش ها با شدت کمتری درشمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق، بخشهایی از مرکز، جنوب و شرق کشور ادامه خواهد داشت. فعالیت بارشی این سامانه در روز سه شنبه محدود به شمال شرق، شرق وبخشهایی از جنوب و جنوب شرق کشور خواهد بود.

    شایان ذکراست که طی سه روز آینده در سواحل دریای خزر ابرناکی و در برخی مناطق بارش باران پیش بینی می شود که بارش در برخی مناطق جاده های کوهستانی البرز به صورت برف خواهد بود. امروز و روز دوشنبه بخشهای غربی خلیج فارس مواج پیش بینی می شود. شایان ذکراست طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو