فونیکسریمکسبهتام

فعالیت صددرصدی ناوگان حمل ونقل عمومی در ایام نوروز

عصر خودرو- مسئول کمیته حمل و نقل ستاد گردشگری شهرداری تهران از فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت با صد در صد ظرفیت و بدون یک ثانیه وقفه حتی در لحظه تحویل سال خبر داد و گفت: اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو مشغول خدمات رسانی به شهروندان تهرانی و هموطنانی است که تهران را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده اند.

فعالیت صددرصدی ناوگان حمل ونقل عمومی در ایام نوروز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، شهرام جباری زادگان با اعلام این مطلب افزود: به منظور تشویق و تسهیل در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، نسبت به تهیه و توزیع ٤۰۰ هزار تهران کارت در قالب کارت بلیت الکترونیک اقدام گردیده که در هر قطعه، مبلغی که برای ١٢ تا ١٦ سفر درون شهری با اتوبوس و مترو کفایت می کند، شارژ شده است.

    وی با اشاره به این که با ارائه تهران کارت، دیدار از مراکز گردشگری پایتخت با تخفیف های ویژه امکان پذیر است، اظهار کرد: البته فراموش نکنیم که ایستگاه های آراسته و زیبای مترو از جمله ایستگاه های تازه تاسیس فرودگاه مهرآباد و حتی اتوبوس های آلبالویی رنگ دو کابین که در خطوط بی آر تی مشغول به کار می باشند بر جدابیت های سفردرون شهری تهران افزوده است.

    جباری زادگان با بیان این که شبکه ریلی پایتخت با ١۰۰ ایستگاه، ١٨۰ کیلومتر طول و ١٢٥٧ دستگاه واگن در خدمت مسافران نوروزی است، تصریح کرد: علاوه بر این، ناوگان اتوبوسرانی به ویژه سامانه بی آر تی از شمالی ترین تا جنوبی ترین و از غربی ترین تا شرقی ترین نقاط تهران به صورت ٢٤ ساعته مشغول خدمات رسانی به شهروندان است.

    مسئول کمیته حمل و نقل ستاد گردشگری شهرداری تهران در پایان با تاکید بر این که نوروز امسال، تهران یکی از جذاب ترین ایام خود را سپری می کند، خاطرنشان کرد: تصویر تهران در نوروز ٩٥، از دیدنی ترین تصاویر بهاری پایتخت در تاریخ ٢٣۰ ساله آن است و شاید همین جذابیت باشد که تهران را در این ایام به شهری شلوغ و میهمان پذیر تبدیل کرده است.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط