فونیکسریمکسبهتام

یک کارشناس مطرح کرد:

راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو

عصر خودرو- یک کارشناس صنعت خودرو گفت:‌ انتقال فن‌آوری و افزایش بهره‌وری از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو است.

راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، امرالله امینی اظهار کرد: ‌رویکرد اصلی اقتصاد مقاومتی تکیه بر توان تولید داخل است؛ تولید داخلی که مبتنی بر دانش و فن‌آوری روز جهان باشد.

    وی با بیان اینکه فرآیندهای فعلی در صنعت خودرو مبتنی بر فن‌آوری روز نیست، خاطرنشان کرد: خودروسازان در حال حاضر فاقد ابزارهای لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی در این حوزه هستند.

    عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: خودروسازان برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید در جهت همکاری با خودروسازان بزرگ جهان و انتقال فن‌آوری و دانش روز حرکت کنند.

    وی افزود: به این ترتیب صنعت خودرویی که مبتنی بر دانش و فن‌آوری روز جهان باشد خروجی‌اش کاهش قیمت محصولات، افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت خواهد بود.

    امینی با بیان اینکه تولید خودروی بی‌کیفیت با قیمت بالا، برخلاف اهداف مد نظر در اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد:‌ خودروسازان باید توجه کنند که اقتصاد مقاومتی در این حوزه با محوریت دانش بنیان شدن و تولید خودروهای جدید مبتنی بر فن‌آوری‌های روز جهان،‌ محقق خواهد شد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم