فونیکسریمکسبهتام

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

برف و باران در راه است

عصر خودرو- سازمان هواشناسی نسبت به ورود سامانه بارشی از غرب به کشور هشدار داد و اعلام کرد برف و باران در روزهای آینده برخی از استان های کشور را فرا خواهد گرفت.

برف و باران در راه است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سازمان هواشناسی اعلام کرد: شنبه سامانه بارشی فعالی از ‌غرب وارد کشور شده و از بعدازظهر این روز بتدریج نیمه غربی و استانهای واقع در جنوب البرز را در بر خواهد گرفت که سبب بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و درمناطق مرتفع بارش برف خواهد شد.

    این سامانه تا اواسط هفته آینده در نیمه غربی ، دامنه های البرز و شمال شرق کشور فعال خواهد بود. بر این اساس وضع مناطق ذکر شده در سه روز آینده به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

    شنبه 7 فروردین: رگبار و رعد و برق ، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف در کرمانشاه، کردستان، ایلام ،لرستان ، زنجان و بخشهای شمالی استانهای قزوین، البرز و تهران.

    یکشنبه 8 فروردین: رگبار و رعد و برق ، وزش باد در خوزستان ،کرمانشاه، کردستان، ایلام ،لرستان و بارش باران و برف در زنجان ، همدان ، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز و تهران.

    دوشنبه 9 فروردین: بارش برف و باران و وزش باد و کاهش دما در اردبیل،زنجان، چهارمحال و بختیاری ،خراسان شمالی و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در لرستان، قزوین، البرز، تهران، سمنان ، همدان و مرکزی و رگبار و رعدوبرق و وزش باد در خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس ، غرب اصفهان و بتدریج گیلان، مازندران و گلستان. از اینرو توصیه می شود جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم