فونیکسریمکسبهتام

بنزین (۱۴۱۹)

مصرف بنزین کدام استانها در ایام نوروز بیشتر شد

مصرف بنزین کشور؛ ۷۷ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر

عصر خودرو- مصرف بنزین کل کشور یکشنبه (یکم فروردین ماه ۹۵) با ۲۳ میلیون لیتر کاهش نسبت به روز شنبه (٢٩ اسفندماه) به ۸۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید

مصرف بنزین کدام استانها در ایام نوروز بیشتر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم آنلاین، مصرف بنزین کل کشور روز دوشنبه (دوم فروردین ماه) با چهار میلیون لیتر کاهش نسبت به روز یکشنبه (یکم فروردین ماه 95) به 77 میلیون و 200 هزار لیتر رسید.

    استانهای تهران با 12 میلیون و 500 هزار لیتر، اصفهان با پنج میلیون و 700 هزار لیتر، فارس با پنج میلیون و 100 هزار لیتر و کرمان با چهارمیلیون و 100 هزار لیتر به ترتیب  بیشترین مصرف روزانه را به خود اختصاص دادند.
    مصرف نفتگاز نیز در روز دوشنبه (دوم فروردین ماه 95) با 30  درصد کاهش به 19 میلیون و 900 هزار لیتر رسید.

    شایان ذکر است که مصرف بنزین کل کشور یکشنبه (یکم فروردین ماه 95) با 23 میلیون لیتر کاهش نسبت به روز شنبه (٢٩ اسفندماه) به 81 میلیون و 600 هزار لیتر رسید.

    بر اساس این گزارش، استانهای تهران با 12 میلیون و 800 هزار لیتر، اصفهان با پنج میلیون و 900 هزار لیتر، فارس با پنج میلیون و 700 هزار لیتر و خراسان رضوی با چهارمیلیون و 400 هزار لیتر به ترتیب بیشترین مصرف روزانه را یکشنبه (یکم فروردین ماه 95) به خود اختصاص دادند.

    همچنین،مصرف نفتگاز در یکشنبه (یکم فروردین ماه 95) با 31 درصد کاهش به 15 میلیون و 100 هزار لیتر رسید.

    این در حالی است که مصرف بنزین کل کشور شنبه (29 اسفندماه ٩٤) با افزایش 15 میلیون لیتری نسبت به روز جمعه به 104 میلیون و 600 هزار لیتر رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ٩٣، 11 درصد رشد نشان می دهد.

    بر اساس این گزارش، استانهای تهران با 16 میلیون لیتر، اصفهان با هفت میلیون و 600 هزار لیتر، فارس با هفت میلیون و 400 هزار لیتر و کرمان با چهار میلیون و 900 هزار لیتر به ترتیب بیشترین مصرف روزانه را در روز شنبه (29 اسفندماه) به خود اختصاص داد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو