فونیکسریمکسبهتام

تخفیفات ۵۰ درصدی برای تاکسیرانان

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اعمال تخفیف‌های ۵۰ درصدی سینما، استخر و... برای رانندگان تاکسی خبر داد.

تخفیفات ۵۰ درصدی برای تاکسیرانان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، میثم مظفر با اشاره به خدمات جدید به تاکسیرانان پایتخت در حوزه ‌های ورزشی و فرهنگی گفت: چندی قبل بسته خدمات رفاهی خانواده بزرگ تاکسیرانی به نام طرح "بشارت" رونمایی شد که امسال وارد چهارمین سال فعالیت خود می‌شود.

    وی با بیان اینکه این بسته در چارچوب سیاست‌های کلی شهرداری تهران و به منظور ارتقای سطح رفاه کارکنان تاکسیرانان و خانواده‌های آن‌ها طراحی شده است، گفت: این بسته خدماتی شامل بیمه درمانی، خدمات تفریحی، ورزشی و فرهنگی، خدمات گردشگری، خدمات مددکاری اجتماعی، تسهیلات بانکی و... است.

    وی اضافه کرد: طبق تفاهم‌نامه با سازمان فرهنگی و هنری مقرر شده است که تاکسیرانان به همراه خانواده‌های آن‌ها از سینماهای تحت پوشش این سازمان همچون پردیس‌های سینمایی و سینماهای واقع در فرهنگسراها استفاده کنند.

    به گفته مظفر، این اماکن برای تاکسیرانان 50 درصد تخفیف دارد و این در حالی است که تاکسیرانان هر فیلمی در طول سال در این سینماها به نمایش گذاشته شود را می‌توانند به همراه خانواده‌های خود ببینند و این در حالی بود که در سال‌های گذشته بلیت‌ها از سوی سازمان تاکسیرانی تامین و در اختیار تاکسیرانان قرار داده می‌شد که مشکلات و دردسرهایی به همراه داشت اما با این تصمیم جدید تاکسیرانان بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌توانند از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

    وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در قسمت خدمات ورزشی و تفریحی نیز با سازمان ورزش شهرداری تهران تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده که طی آن 26 مجموعه آبی و استخر تحت پوشش شهرداری تهران با تخفیف 50 درصد در اختیار تاکسیرانان قرار خواهند گرفت گفت: بر همین اساس تاکسیرانان در هر نوبت مراجعه به استخر می‌توانند به همراه سه نفر از این امکانات بهره‌مند شوند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه افزود: در قسمت خدمات آموزشی نیز خانواده تاکسیرانان می‌توانند با تخفیف 50 درصد از امکانات آموزشی فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ، سراهای محله و دیگر مراکز آموزشی که عدد آن‌ها به 100 مرکز می‌رسد بهره‌مند شوند و این در حالیست که با توجه به استقبال گسترده خانواده تاکسیرانان بر آن هستیم که تخفیفات این مراکز دو برابر شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو