فونیکسریمکسبهتام

جایگزین پژو ۴۰۵ چیست؟

عصر خودرو- در حالی که گفته می شود نیسان موتورز ژاپن با ایران خودرو وارد مذاکره شده و این دو شرکت قصد همکاری با یکدیگر را دارند، منابع آگاه از احتمال تولید محصول ارزان این خودروساز ژاپنی در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص می گویند.

جایگزین پژو ۴۰۵ چیست؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از صنعت نویس، نیسان مدلی به نام داتسون تولید می کند که جزو محصولات ارزان قیمت این شرکت است و گفته می شود ایران خودرویی ها به دنبال تولید این خودرو در خطوط تولید خود در صورت به توافق رسیدن با نیسان بر سر همکاری مشترک، هستند. از آنجاکه ایران خودرو قصد دارد پژو 405 را در پایان سال آینده حذف کند، به نظر می رسد داتسون گزینه جایگزین برای 405 خواهد بود. داتسون از موتوری 1200 سی سی بهره می برد و در صورت تولید در ایران خودرو، با قیمتی حدود 35 میلیون تومان قابل عرضه است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم