فونیکسریمکسبهتام

خبرهای نوروزی و ترافیکی (۱۰۰)

ترافیک بسیار سنگین در محور هراز

بارش برف در منطقه امام‌زاده هاشم (ع)

عصر خودرو- رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از ریزش برف در مناطقی همانند امام‌زاده هاشم (ع) خبر داد و گفت: ترافیک هم‌اکنون در بخش‌های زیادی از محور هراز بسیار سنگین است و تردد را در برخی موارد متوقف کرده است.

ترافیک بسیار سنگین در محور هراز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، علی نوری‌پور اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در محور مواصلاتی هراز از امام‌زاده هاشم (ع) تا پلور بسیار سنگین است و تردد را با توقف روبه‌رو کرده است.

    وی با اشاره به افزایش خودروها و بار شدید ترافیکی در محور مواصلاتی هراز، افزود: بارش برف در این منطقه هم عاملی برای افزایش ترافیک است.

    رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام اینکه ترافیک از منطقه پلور تا گزنگ نیمه‌سنگین است، تصریح کرد: با افزایش حجم تردد از تهران به‌ سمت مازندران بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

    این مسئول بیان کرد: بارش برف از پلور تا شهر گزنگ خفیف بوده و در مناطق پایین‌دست بارندگی شدید گزارش شده است.

    نوری‌پور خاطرنشان کرد: راهداران لاریجان در ایام تعطیلات نوروز به‌صورت آماده‌باش در شیفت‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران هستند.

    وی در پایان گفت: رانندگانی که در محور شریانی تردد دارند حتماً زنجیرچرخ به همراه داشته و از سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان داشته باشند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط