فونیکسریمکسبهتام

سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم خبر داد:

استقرار اتوبوس‌های ویژه تور قم‌گردی در ۴ بوستان شهر

عصر خودرو- سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از استقرار اتوبوس‌های ویژه تور رایگان قم‌گردی در چهار بوستان سطح شهر خبر داد.

استقرار اتوبوس‌های ویژه تور قم‌گردی در ۴ بوستان شهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، سید رسول موسوی نژادیان پیش از ظهر امروز در حاشیه راه‌اندازی تور قم‌گردی نوروزی، با اشاره به اجرای تورهای ویژه قم‌گردی در ایام نوروز برای زائرین و مسافرین نوروزی اظهار کرد: در این تورها اطلاعات لازم در خصوص شهر قم و ظرفیت‌های معنوی و گردشگری و تفریحی این شهر به مسافران ارائه می‌شود.

    وی با تاکید بر ضرورت شناساندن شهر قم به مسافرین نوروزی تصریح کرد: این تورها در ادامه تجربه سال گذشته با کیفیت بالاتر با استفاده از تورلیدرهای تخصصی و با هماهنگی آژانس‌های تخصصی گردشگری برگزار می‌شود.

    سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم به اختصاص چهار دستگاه اتوبوس برای اجرای تور قم‌‌گردی اشاره کرد و افزود: در طول اجرای این تور علاوه بر پذیرایی از زائران و مسافران اطلاعات لازم در خصوص شهر قم به مردم ارائه می‌شود.

    وی از برنامه سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری برای استمرار برنامه‌های تور قم‌گردی در طول سال خبر داد و افزود: در راستای توسعه و گسترش جایگاه صنعت گردشگری در شهر قم با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اقدامات لازم در خصوص برگزاری این تورها انجام شده است.

    موسوی نژادیان با بیان اینکه اتوبوس‌های ویژه تور رایگان قم‌گردی در بوستان‌های علوی، بنیادی، امام رضا و فدک مستقر می‌شوند، تصریح کرد: در صورتی که درخواست‌های گروهی نیز برای استفاده از تور باشد اتوبوس‌ها در محل‌های مورد نظر مستقر می‌شوند.

    وی بازدید از مراکز تاریخی شهر همچون خانه یزدان پناه، حضور در امامزادگان و استفاده از مراکز تفریحی همچون سورتمه بوستان علوی را جزو برنامه‌های تور قم‌گردی عنوان و تصریح کرد: همشهریانی که می‌خواهند از خدمات تور رایگان قم‌گردی استفاده کنند می‌توانند با استفاده از سامانه 137 شهرداری در این تورها ثبت‌نام کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو