فونیکسریمکسبهتام

سردار مهری خبر داد:

استان‌های "فارس"، "گلستان" و "مرکزی" رکورددار بیشترین تصادفات

خستگی و خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز علت تصادفات است

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بیشترین تصادفات کشور نخستین روز سال نو در سه استان فارس، گلستان و مرکزی رخ داده است.

استان‌های "فارس"، "گلستان" و "مرکزی" رکورددار بیشترین تصادفات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم آنلاین، سردار تقی مهری در حاشیه بازدید از پاسگاه پلیس‌ راه آزاد راه قزوین– زنجان در مورد آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال شاهد افزایش تردد در جاده های کشور هستیم.

    وی ادامه داد: تا ظهر امروز استان‌های فارس، گلستان و مرکزی رکورددار بیشترین تصادفات جاده‌ای هستند.

    رئیس پلیس راهور ناجا افزود: خوشبختانه امسال حوادث و تلفات رانندگی در نوروز نسبت به گذشته کاهش یافته است اما همچنان 80 درصد تصادفات جاده‌ای در نوروز به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز رخ می‌دهد.

    به گفته وی مسافران باید تا حد امکان از تردد جاده‌ای در شب خودداری کنند و قبل از سفر از ایمنی وسیله نقلیه خود مطمئن شوند.

    رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: رانندگی در شرایط برفی و بارانی بسیار متفاوت‌تر از شرایط عادی است و باید رانندگان مسایل ایمنی بسیاری را رعایت کنند.

    وی همچنین در بازدید از پاسگاه پلیس‌راه آزادراه قزوین– زنجان وضعیت استان را ناشی از تعامل بسیار خوب دستگاه های مرتبط دانست و گفت: در سالی که از سوی فرمانده کل قوا سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است باید همه ما به وظایف خود عمل کنیم.

    رییس پلیس راهور ناجا افزود: بر اساس تحقیق صورت گرفته تصادفات رانندگی سالانه 7 درصد تولید ناخالص ملی کشور را به خود اختصاص می‌دهد و اگر از تصادفات پیشگیری کنیم اقدام مهمی در اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری انجام داده‌ایم.

    سردار محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در این مراسم گفت: از ابتدای طرح نوروزی یعنی از 25 اسفند تاکنون 66.6 درصد تصادفات فوتی، 67 درصد متوفیان در سر صحنه، 13.6 درصد تصادفات جرحی و 38.5 درصد تصادفات خسارتی کاهش داشته است.

    رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استان قزوین نیز در این مراسم از تلاش های فرماندهی انتظامی استان و پلیس راهور و پلیس راه استان تقدیر و تشکر کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو