فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی(۶۲)

ترافیک درجاده‌های کرمانشاه سنگین است

تلاش برای روان سازی ترافیک

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ترافیک در خیابان‌های مرکزی کرمانشاه سنگین و تلاش عوامل پلیس راهور برای روان سازی ترافیک انجام می‌شود.

ترافیک درجاده‌های کرمانشاه سنگین است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ غلامرضا امیدی  اظهار داشت: عوامل پلیس راهور  در راستای برقراری نظم ترافیکی در ایام نوروز در آماده باش کامل قرار دارند و در حال حاضر نیز در محورهای تعیین شده حضور دارند.

    رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه وضعیت فعلی ترافیکی جاده‌های کرمانشاه را پرحجم و سنگین عنوان کرد و افزود: با توجه به آغاز مسافرت‌های نوروزی شاهد مسدود شدن خیابان‌های اصلی شهر هستیم.

    سرهنگ امیدی با اشاره به حضور موثر عوامل پلیس راهور کرمانشاه در برقراری نظم ترافیکی افزود: به تدریج شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌ها خواهیم بود و از فردا با شروع سال جدید نیز در میدان شهدای کرمانشاه ترافیک سنگین‌تر می‌شود.

    این مقام انتظامی با ادامه توضیحات گفت: ترافیک میدان شهدای کرمانشاه تا ساعت 9 شب به طول می‌انجامد و آنچه در دستور کار ما قرار دارد تلاش مستمر و موثر برای بازگشایی مسیر و روان سازی ترافیک است.

    سرهنگ امیدی همچنین به افزایش نرخ جرایم رانندگی در بیش از 40 کد مربوطه اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش جریمه‌ها پیش‌بینی می‌شود که شاهد تخلفات کمتری از سوی رانندگان باشیم.

    رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از حذف طرح زوج و فرد در استان کرمانشاه خبر دد و تصریح کرد: طرح زوج و فرد خودروها از فردا در استان اجرا نمی‌شود و امکان تردد وسایل نقلیه با پلاک زوج و فرد ممکن می‌شود.

    وی در ادامه با بیان توصیه‌های لازم ه رانندگان گفت: توصیه اکید ما پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی  و نیز پرهیز از اقدام به سبقت و سرعت غیرمجاز است همچنین توصیه می‌شود رانندگان از طریق رادیو خودروها پیام‌های پلیس راهور را پیرامون وضعیت ترافیکی جاده‌ها دریافت نمایند.

    سرهنگ امیدی در پایان افزود: امکان برقراری ارتباط رانندگان و پلیس از طریق پلیس 110 و 120 فراهم و تلفن 2183605  راهور استان در 24 ساعت آماده دریافت نظرات و پاسخگویی به رانندگان و شهروندان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو