فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۴۱۱»

شکایت از جایگاه های سوخت را به چه شماره ای اطلاع دهیم؟

عصر خودرو- شماره تلفن ۰۹۶۲۴ در همه جایگاه ها ۲۴ ساعته فعال و برای رسیدگی به شکایات در معرض دید هموطنان است.

شکایت از جایگاه های سوخت را به چه شماره ای اطلاع دهیم؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، مرتضی عابدینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورد‌ه های نفتی استان تهران در خصوص تمهیدات ویژه جایگاه های سوخت در ایام نوروز افزود: تیمهای نظارتی ، کنترلی ، فنی و عملیاتی از ابتدای اسفند برای ارائه خدمات ویژه به مردم آماده به کار بودند.

    وی گفت: گشت های نوروزی از محل عرضه توزیع فرآورده های مایع و محل عرضه توزیع سی ان جی آماده سرویس دهی به مردم هستند.

    عابدینی افزود: در روز گذشته 20 میلیون لیتر بنزین در سطح استان تهران توزیع شد و طی پیش بینی های انجام شده تا روز 15 فروردین ماه ذخیره سازی مناسب در انبارها انجام شده است.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورد‌ه های نفتی استان تهران گفت: همه واحدها در عملیات انبارها به صورت آماده باش کامل هستند تا سرویس دهی مناسب را برای مردم داشته باشند.

    وی در خصوص ذخیره سازی فرآورده های نفتی افزود: در سه انبار استراتژی تهران یعنی انبار نفت ری ، انبار نفت شمال غرب و انبار شمال شرق تهران بالغ بر 1 میلیارد و 300 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی را ذخیره سازی کردیم تا نیاز هموطنان را برآورده کنیم.

    عابدینی خاطرنشان کرد:‌ تیمهای کنترل کیفیت و کمیت در همه مجاری عرضه نظارت کامل دارند تا با اطمینان محصولات استاندارد از لحاظ کیفیت و کمیت به دست مشتریان برسد.

    شماره تلفن 09624 در همه جایگاه ها 24 ساعته فعال و برای رسیدگی به شکایات در معرض دید هموطنان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط