فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۴۰۹»

وزارت نفت در جمع آوری کارت سوخت‌ها عجله نکند

عصر خودرو- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مساله جمع آوری کارت‌های سوخت گفت: به نظر می‌رسد دولت و وزارت نفت در انجام این کار عجله نکنند.

وزارت نفت در جمع آوری کارت سوخت‌ها عجله نکند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمد سعید انصاری  در این زمینه اظهار کرد: نباید با این سرعت کاری که بنیان گرفته را از بیخ و بن ریشه‌کن کرد.

    وی افزود: در حال حاضر که بنزین به صورت آزاد ارائه می‌شود و فعلا با این سیستم هم کار ادامه داشته لذا فکر نمی‌کنم برای مردم و دولت ضرری داشته باشد.

    نماینده مردم آبادان در مجلس همچنین اظهار کرد: بنابراین فکر می‌کنم می‌توانند این کارت‌ها را نگهداری کنند و از آن‌ها استفاده کنند، ممکن است در جایی و برای یکی دو سال آینده همچنان مورد استفاده باشند.

    نایب رییس کمیسیون انرژی در پایان یادآور شد: از طرفی جمع آوری کارت سوخت‌ها می‌تواند به مساله قاچاق دامن زند در حالی که با وجود کارت‌ها این مساله تقریبا کنترل شده است، لذا معتقدم دولت و وزارت نفت در جمع آوری کارت‌سوخت‌ها عجله‌ای نداشته و با کار کارشناسی این کار انجام شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط