فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی (۸)

فعالیت‌های پلیس بوشهر در ایام نوروز

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس در ایام نوروز برنامه‌های مختلفی در سطح استان خواهد داشت و در این راستا ۹۱ ایستگاه موقت پلیس در سطح استان بوشهر مستقر می‌شود.

فعالیت‌های پلیس بوشهر در ایام نوروز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: استان بوشهر در ایام نوروز از استان‌های مهمان‌پذیر است و هر ساله شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در این استان هستیم و همچنین برخی از مردم استان نیز به خارج از استان سفر می‌کنند و در این شرایط برخی از تهدیدات متصور است.

    وی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای ایام نوروز در استان بوشهر، بیان کرد: دستورالعمل‌های برنامه‌های نوروزی را بومی‌سازی کرده و طرح‌های متنوعی در ایام نوروز توسط نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

    استقرار 91 ایستگاه موقت پلیس

    فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به استقرار ایستگاه‌های موقت پلیس در مکان‌ها و نقاطی که خلا انتظامی احساس می‌شود، اضافه کرد: 91 ایستگاه موقت پلیس در سطح استان بوشهر مستقر می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: 73 ایستگاه انتظامی، هفت ایستگاه پلیس راه و 11 ایستگاه پلیس راهور در استان مستقر می‌شود که در سه شیفت خدمات خود را ارائه می‌دهند.

    تقویت گشت‌های انتظامی

    سردار عباس‌زاده با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس از 28 اسفندماه امسال تا 14 فرودین‌ماه سال آینده، ادامه داد: گشت‌های هوشمند نیروی انتظامی نیز در این ایام تقویت می‌شود و گشت‌هایی به صورت موتوری، خودرویی و پیاده انجام می‌شود.

    وی بیان کرد: قرارگاه نوروزی پلیس روبروی مهمانسرای نیروی انتظامی در ساحل بوشهر مستقر می‌شود و هفت قرارگاه فرعی نیز شامل یگان ویژه، پلیس امنیت، پلیس آگاهی، پلیس راه، پلیس راهور، دریابانی و بازرسی مستقر خواهد شد.

    افزایش گشت‌های هوشمند و هدفمند پلیس

    فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش 54 درصدی گشت‌های موتورسوار در ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: گشت‌های پیاده نیز دارای افزایش 64 درصدی است.

    وی همچنین به استفاده از گشت‌های نامحسوس انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: گشت‌های هوشمند و هدفمند پلیس نیز در ایام نورز افزایش خواهد یافت و امیدواریم حاصل این اقدامات کاهش حوادث در استان باشد.

    برخورد جدی با تخلفات حادثه‌ساز

    سردار عباس‌زاده به برخورد جدی با تخلفات حادثه‌ساز در سطح استان اشاره کرد و افزود: به منظور کاهش حوادث و تلفات رانندگی، جریمه‌های رانندگی با افزایش 100 درصدی در قیمت مواجه شده است.

    وی همچنین به فعالیت تیم‌های نامحسوس مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مقابله با بدپوششی و بدحجابی از دیگر برنامه‌های پلیس در ایام نوروز است و گشت‌های اخلاقی انجام می‌شود.

    توصیه پلیس به خانواده‌ها

    فرمانده انتظامی استان بوشهر با توصیه به خانواده‌هایی که قصد سفر دارند، اظهار کرد: خانواده‌هایی که به مسافرت می‌روند، پول و طلا و جواهرات خود را یا همراه خود ببرند و یا به افراد مطمن بسپارند و نکات ایمنی را حتما رعایت کنند.

    وی پیام سال 95 نیروی انتظامی را «پلیس و مردم، نظم و قانون‌مداری، نشاط بهاری» عنوان کرد و یادآور شد: تلفن‌های 110 و 197 پلیسآماده شنیدن صدای مردم هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط