فونیکسریمکسبهتام

۱۱۰ امدادگر در خراسان شمالی آماده خدمت به مسافران

عصر خودرو- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: طی اجرای طرح نوروزی در خراسان شمالی روزانه ۱۱۰ نفر امدادگر آماده ارائه خدمت به مسافران و زائران هستند.

۱۱۰ امدادگر در خراسان شمالی آماده خدمت به مسافران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسن شکوری نسب   افزود: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز همانند سایر دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح نوروزی برنامه‌ها و اقدامات خوبی را در دستور کار قرار داده است.

    وی با اشاره به اینکه طی ایام تعطیلات احتمال افزایش سوانح رانندگی وجود دارد، اظهار کرد: در این راستا به منظور خدمات رسانی سریع به حادثه دیدگان در سوانح رانندگی دو هزار و 200 نجات گر در طرح نوروزی خراسان شمالی بکارگیری شدند.

    شکوری نسب افزود: همچنین طی اجرای این طرح در استان روزانه 110 نفر امدادگر آماده ارائه خدمت به مسافران و شهروندان هستند.

    وی گفت: در طرح نوروزی 31 پست ثابت، موقت، سیار و هوایی در سطح محورهای مواصلاتی خراسان شمالی توسط جمعیت هلال احمر برپا می‌شود.

    شکوری نسب همچنین افزود: برای اجرای طرح نوروزی در خراسان شمالی 19 دستگاه خودروی آمبولانس، 9 دستگاه خودروی ست نجات و دو دستگاه موتورآمبولانس در محورهای استان پیش بینی شده است.

    وی از استقرار امدادهوایی در استان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حجم ترددها و افزایش حوادث احتمالی به منظور تسریع عملیات امدادرسانی از 25 اسفندماه تا دوم فرودین ماه یک فروند بالگرد در استان مستقر می‌شود.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: مسافران و شهروندان به منظور کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای حتما به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند تا تعطیلات نوروزی خوب را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.

    وی تاکید کرد: مردم شماره‌های اورژانس 115، ندای امداد جمعیت هلال احمر 112 و پلیس 110 را به خاطر داشته باشند تا در صورت لزوم با این شماره‌های تماس بگیرند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط