فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان:

۲ مرکز معاینه فنی خودرو در زنجان فعال است

عصر خودرو- مدیرکل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: دو مرکز معاینه فنی خودرو در استان فعالیت می کنند.

۲ مرکز معاینه فنی خودرو در زنجان فعال است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از مهر، علی رحمتی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر تایید لزوم توجه به معاینه فنی خودروها افزود: تردد خودروها بدونه داشتن معاینه فنی ممنوع است.

    وی اظهار کرد: وسایط نقلیه بدون گواهی نامه معاینه فنی نمی توانند تردد کنند و باید سیستم فنی و ضریب ایمنی خودرو چک شود چرا که در کاهش تصادفات بسیار مثمر ثمر است.

    مدیرکل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان با یادآوری اینکه از خردادماه سال 94 مرکز سامانه هوشمند کنترل فنی در زنجان به صورت آن لاین وسایط نقلیه را پذیرش و سپس معاینه فنی انجام می شود، افزود: با به روز شدن این سیستم هوشمند در راستای کنترل فنی خودروها تصادفات در استان به حد قابل توجهی کاهش می یابد.

    دست نشان همچنین ضمن ابراز اینکه با دارندگان وسایل نقلیه ای که بدون معاینه فنی خودرو رانندگی کنند برخورد جدی صورت می گیرد، تصریح کرد: دو مرکز معاینه فنی خودرو در زنجان و هیدج پیش بینی شده است که در ایام تعطیلات نوروزی خدمات لازم را به مردم ارائه می دهند.

    وی همچنین از افزایش 15 درصدی  قیمت بهای بلیط اتوبوس توسط اتحادیه شرکت های مسافربری خبر داد.

    مدیرکل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان با بیان اینکه طرح نورزی از 25 اسفند ماه جاری شروع و تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، گفت: در این راستا این سازمان اقدامات فرهنگی و نظارتی و کنترلی را بر عهده دارد.

    دست نشان در خاتمه با بیان اینکه برگزاری برنامه های شاد و متنوع و نصب بنرهای آموزشی در محورهای مواصلاتی استان زنجان از برنامه های فرهنگی است، افزود: نظارت بر ارائه خدمات شرکت های مسافربری هم از اقدامات کنترلی و نظارتی سازمان می باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو