فونیکسریمکسبهتام

دکتر جمالی در مراسم آغاز طرح امداد نوروزی سایپا:

کیفیت محصولات سایپا افزایش خواهد یافت

عصر خودرو- طرح امداد و خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۵ از فردا آغاز می شود.

کیفیت محصولات سایپا افزایش خواهد یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز ،مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم آغاز این طرح از برنامه این گروه برای اجرای سیاست های کیفی و ارتقا کیفیت تولیدات این مجموعه در سال 95 خبر داد و گفت: برنامه مشتری مدارانه سایپا در سال آینده وارد فاز جدیدی خواهد شد.

    وی با بیان این مطلب که توجه به رضایت مشتریان از جمله مهم ترین افتخارات سایپا محسوب می شود افزود: ترویج فرهنگ عذرخواهی از مشتریان و تلاش جهت جلب رضایت آنان به طور جدی در سایپا پیگیری می شود.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: تمام تلاش تیم مدیریتی این مجموعه، ارتقا روند کیفی و ایمنی محصولات و توجه به خدمات پس از فروش است.

    جمالی خاطرنشان کرد: هدف سایپا تولید محصولات باکیفیت و برخوردار از کمترین سطح مشکلات است تا از این طریق خدمات بهتری در اختیار مشتریان قرار گیرد.

    وی با اشاره به طرح امداد نوروزی سایپا تاکید کرد: امدادگران این طرح باید به عنوان سفیران جوانمردی فرهنگ کمک به مشتریان و بودن در کنار آنان را به طور جدی در دستور کار قرار داده و طرح خدماتی خود را به بهترین شکل ممکن به مرحله اجرا درآورند.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خدمت رسانی بی منت و همراه با ادب را به عنوان گفتمان سایپا در طرح خدمات و امدادنوروزی سال 95 ارزیابی کرد و گفت: باید در همه حال در کنار مسافران نوروزی، نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز آمادگی داشته باشیم.

    جمالی ارتقا بخش کیفی و رفاهی محصولات سایپا را یکی از اولویت های تولید در سال آینده دانست و افزود: برنامه ریزی برای اجرای اقدامات درخور شان مشتریان و هموطنان در حوزه کیفیت در دستور کار قرار دارد.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه اظهارات خود با بیان این مطلب که سال 94 در حوزه اقتصادی یکی از سخت ترین سال ها برای سایپا بوده است، گفت: علیرغم وجود رکود شدید در اقتصاد کشور، در سایه حمایت دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت، ساختار اقتصادی و مالی سایپا مورد مطالعه و آسیب شناسی قرار گرفت و اقدامات بسیار خوبی برای اصلاح مشکلات و رفع موانع صورت گرفته است.

     

    اقدامات مهم امدادخودرو سایپا از زبان مدیرعامل این شرکت:

    تکریم ارباب رجوع و توسعه ناوگان امدادی

    بهزاد پناهی مدیرعامل امدادخودرو سایپا نیز در ابتدای این مراسم گزارشی از اقدامات صورت گرفته این شرکت در سال جاری و برنامه امداد نوروزی سایپا در سال 95 ارائه کرد.

    وی با بیان این مطلب که ارتقا سطح ارائه خدمات به مشتریان، یکپارچه سازی خدمات تلفنی، آموزش رفتاری تکریم ارباب رجوع و توسعه ناوگان امدادی از جمله مهم ترین اقدامات صورت گرفته در سال جاری بوده است گفت: در سال آینده قصد داریم خدمات در محل را با نگرش و رویکرد جدیدی به مرحله اجرا درآوریم.

    مدیرعامل امدادخودرو سایپا تصریح کرد: با انجام نظرسنجی های مستمر به دنبال ارتقا کیفیت خدمات و اصلاح مشکلات و موانع هستیم.

    پناهی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و مشتریان برای امدادخودرو سایپا به عنوان یک وظیفه مهم تلقی می شود و بر همین اساس تلاش ما توسعه خدمات در سال آینده است.

    مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا در خاتمه گفت: مشتریان می توانند با ارسال کدملی خود به سامانه پیامکی 100096550 و فعال سازی طرح امداد، از خدمات مجموعه امداد خودرو سایپا تا پایان نیمه نخست اسفندماه سال آینده بهره مند شوند.

     

    مدیرعامل شرکت سایپایدک:

    اخلاق و رفتار حرفه ای را در ارائه خدمات مدنظر قرار داده ایم

    مصطفی وحیدزاده مدیرعامل شرکت سایپایدک نیز در این مراسم از برنامه ریزی برای ارتقا کیفیت خدمات در نوروز 95 خبر داد و گفت: نمایندگی های سراسر کشور را برای اجرای برنامه نوروزی و ارائه خدمات باکیفیت در دوران مسافرت های عمومی بسیج کرده ایم.

    وی تاکید کرد: اخلاق مداری و ارائه رفتار حرفه ای در زمان خدمت رسانی در دستور کار ما قرار دارد و تلاش می کنیم مشتریان را در این ایام و تمامی روزهای سال از خدمات خود منتفع سازیم.

    مدیرعامل شرکت سایپایدک در بخش دیگری از اظهارات خود خاطرنشان کرد: خدمت رسانی برای گروه سایپا امری است که باید توام با اخلاق باشد و همراهی با مشتریان و بودن در کنار آن ها بدون توجه به امر اخلاق، جایگاهی در برنامه های سایپا نخواهد داشت.

    وحیدزاده با بیان این مطلب که سایپایدک همواره تلاش کرده با ایجاد حس امنیت در کنار مشتریان باشد گفت: مسافرین نوروزی مطمئن باشند گروه خودروسازی سایپا در تمامی مسیرهای سفر در کنار آن ها است و در صورت بروز مشکلات می توانند از خدمات و امکانات این مجموعه بهره مند شوند.

    بر اساس این گزارش در ابتدای مراسم آغاز طرح امداد و خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا در سال 95، فخاریان رئیس طرح امدادی سایپا با ارائه گزارشی از نحوه اجرای طرح امداد نوروزی اظهار کرد: این طرح از روز 26 اسفند آغاز خواهد شد و تا پایان روز 14 فروردین ادامه خواهد یافت.

    وی افزود: خدمات درون تعمیرگاهی و برون تعمیرگاهی با حضور نمایندگی های کشیک و واحدهای امدادی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

    فخاریان تصریح کرد: هماهنگی های لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و همچنین راهداری صورت گرفته تا سطح خدمات به بالاترین حد ممکن برسد.

    رئیس طرح امداد و خدمات نوروزی سایپا خاطرنشان کرد: تمامی نمایندگی های سایپا و واحدهای امدادی در سراسر کشور با یک بسیج عمومی آماده ارائه خدمات گسترده در سراسر کشور هستند.

    گفتنی است امدادخودرو سایپا در تمامی روزهای سال با شماره تماس 096550 آماده ارائه کلیه خدمات امدادی به مشتریان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو