فونیکسریمکسبهتام

معاون نیروی انتظامی سبزوار عنوان کرد

استقرار ۱۰ پاسگاه سیار پلیس هم‌زمان با آغاز سفرهای نوروزی در سبزوار

عصر خودرو- معاون عملیات فرماندهی انتظامی سبزوار از استقرار ۱۰ پاسگاه سیار پلیس هم‌زمان با آغاز سفرهای نوروزی در این شهرستان خبر داد.

استقرار ۱۰ پاسگاه سیار پلیس هم‌زمان با آغاز سفرهای نوروزی در سبزوار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ علیرضا فرزامیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف در راستای تامین امنیت مسافران نوروزی اظهار داشت: در طول مدت اجرای طرح نوروزی نیروهای انتظامی به صورت ویژه در خدمت زائران حضرت رضا(ع) خواهند بود.

    وی با اشاره به برخورد جدی پلیس با مزاحمان، اراذل و اوباش در طول اجرای این طرح تصریح کرد: سیاست نیروی انتظامی برخورد قاطع با کسانی است که قصد برهم زدن نظام و امنیت در شهرستان را داشته باشند.

    فرزامیان با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان خاطرنشان کرد: نشست‌های هماهنگی خوبی بین پلیس و سایر ادارات شهرستان و دادگستری برگزار شده که ثمرات خوبی در راستای برخورد با مجرمین و برهم زنندگان نظم و امنیت داشته است.

    معاون عملیات فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به اسکان مسافران در پارک‌ها و مکان‌های پیش‌بینی شده برای زائران و مسافران عنوان کرد: در همین راستا تعداد 10 پاسگاه پلیس برای ارائه خدمات به زائران پیش بینی شده است.

    وی افزود: با توجه به اهمیت سفرهای نوروزی واحد 110 فرماندهی انتظامی شهرستان نیز از آمادگی کامل برخوردار است و در این زمینه تیم‌هایی را نیز برای فوریت‌های پلیسی در شهرستان پیش‌بینی شده است.

    فرزامیان با بیان اینکه از مسافران، زائران و مردم نیز این انتظار می‌رود که در طول مدت اجرای طرح نوروزی در صورت مشاهده جرائم به سرعت این موضوع را به واحدهای انتظامی اطلاع دهند گفت: پلیس خود را خادم  و خدمتگزار زائران بارگاه امام رضا(ع) می داند و به این امر افتخار می‌کند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو