فونیکسریمکسبهتام

ریو ناجی کیا در روسیه

عصر خودرو- کیا با سرمایه گذاری روی سدان اقتصادی خود یعنی ریو که یکی از چهار مدل دارای رشد فروش مثبت در بازار روسیه در سال گذشته بوده، موفق شده افول صنعت خودرو روسیه را بهتر از بسیاری از رقبای خود تحمل کند و در حال حاضر پس از آوتوواز و فولکس واگن، سومین خودروساز بزرگ در این کشور است.

ریو ناجی کیا در روسیه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، کیاموتورز قصد دارد فروش خود را در روسیه حفظ کند و با افزایش سهم خود در بازار این کشور، جایگاه خود را به عنوان سومین خودروساز بزرگ روسیه تقویت کند.

    با توجه به تضعیف بازار خودرو روسیه به دلیل رکود اقتصادی ناشی از کاهش قیمت نفت و تحریمهای غرب، سقوط کرده است، کیاموتورز از قیمتهای پایین برای رقابت پذیری و افزایش سهم بازار خود به 10.2 درصد استفاده کرده است.

    الکساندر معینف مدیر کیا در روسیه در مصاحبه با رویترز گفت: این خودروساز کره ای اکنون قصد دارد امسال 160 هزار دستگاه خودرو در روسیه بفروشد که کمی پایین تر از فروش 163 هزار و 500 دستگاه در سال 2015 بوده ولی در پی کاهش فروش رقبا 11 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

    وی افزود: ما دستکم می خواهیم فروش خود را حفظ کنیم و در بهترین حالت آن را افزایش دهیم. هدف ما افق پیش رو است.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم