فونیکسریمکسبهتام

دبیرکل جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

حضور ۲۷۰۰ پایگاه خدمت رسانی در جاده های کشور

عصر خودرو- دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت :دو هزار و هفتصد پایگاه توسط جمعیت هلال احمر کشور در روزهای نوروز آماده ی خدمت رسانی به مردم در جاده های کشور هستند.

حضور ۲۷۰۰ پایگاه خدمت رسانی در جاده های کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر احمدی دبیر کل جمعیت هلال احمر در شانزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اظهار داشت: با توجه به این‌که ما در زمره ی دولتی ها نیستیم اما قطعا در راستای اجرای برنامه های دولت همراه هستیم.

    وی بیان کرد: جمعیت جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان پایه اصلی خانواده بزرگ جمعیت بالغ بر 100 هزار پایگاه خدمت رسانی در نوروز در جاده ها مستقر هستند.

    احمدی ادامه داد: همچنین بالغ بر 1700 پایگاه سیار و ثابت جمعیت هلال احمر نیز در جاده های کشور آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

    وی تصریح کرد: بر این اساس در مجموع دو هزار و هفتصد پایگاه توسط جمعیت هلال احمر کشور در روزهای نوروز آماده ی خدمت رسانی به مردم در جاده های کشور هستند.

    دبیر کل جمعیت هلال احمر با اعلام شعاری که برای سال 95 در نظرگرفته شده است( در رانندگی حق با سلامتی است) و( ظریف برانیم) گفت: امیدواریم در نوروز امسال شاهد وقوع هیچ حادثه ای در کشور نباشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط