فونیکسریمکسبهتام

معاون اجرایی رئیس جمهور:

در جاده‌ها، عقل و تدبیر و اعتدال را به کار بندیم

عصر خودرو- معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به پیش رو بودن سفرهای نوروزی گفت: در جاده‌ها، عقل و تدبیر و اعتدال را به کار ببندیم.

در جاده‌ها، عقل و تدبیر و اعتدال را به کار بندیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری در شانزدهمین دوره طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و کمپین ملی "نه" به تصادفات جاده‌ای که از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد، خطاب به جوانان سازمان هلال احمر اظهار کرد: امروز ظرفی است که برای خدمت در اختیار شما قرار گرفته است. امروز کشوری که با تلاش آزاد شد به دست جوانان سپرده است و حضور در سازمان جوانان هلال احمر آغازی برای یک مسئولیت پذیری بزرگ است.

    وی افزود: انقلاب اسلامی با ویژگی ظلم ستیزی و حق جویی خود در سال‌های پس از انقلاب مورد کینه‌توزی قدرت‌های بزرگ قرار گرفت و بعضی مدیریت‌های غلط نیز در این کینه توزی افزود.

    شریعتمداری به مشارکت جوانان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت شما در سال 92 باعث شد که تغییر دیگری به وجود آوریم و دولتی بر سر کار بیاید و ایران را از انزوا نجات دهد. این دولت امروز بعد از دو سال بخش قابل توجهی ازشعارهای خود را به عمل تبدیل کرده است.

    وی گفت:‌ قطعنامه‌های فصل هفت منشور سازمان ملل متحد که تا ماده 42 یعنی مقدمات تنبیهات فراوان پیشرفته بود و در آستانه اجرای بند 43 آن یعنی آغاز جنگ بود به وسیله سازمان ملل لغو شد. این خدمت به همت سرداران سیاست خارجه شما و با کمک رهبری محقق شد.

    معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن اشاره به شعار "بی‌گدار به جاده نزنیم و ظریف برانیم" تاکید کرد در جاده عقل و تدبیر و اعتدال را به کار بندیم. امیدواریم بحث ایمنی و سلامت به یک شعار عمومی تبدیل شود.

    شریعتمداری آگاهی جامعه را بیش از همه اقدامات در رسیدن به اهداف مطلوب موثر دانست و تصریح کرد: ما وقتی که می‌شنویم مجموعه تلفات جاده‌ایی بیش از تلفات جنگ تحمیلی است متاثر می‌شویم، کاهش چهار درصدی در میزان تلفات جاده‌ای رقم خوبی است ولی با هدف مطلوب فاصله دارد.

    وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم ایمنی و سلامت را در مسافرت و عید نوروز سرلوحه کار خود قرار دهیم مطمئنم با حضور جوانان داوطلب سازمان هلال احمر در هزار پایگاه سال ایمن‌تری را در سفرهای نوروزی خواهیم داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط