فونیکسریمکسبهتام

نوروز ۹۵ با خودروامروز

ویژه‌نامه نوروز ۹۵ خودروامروز در ۹۶ صفحه منتشر شد

عصر خودرو : آخرین شماره هفته‌نامه خودروامروز در سال ۹۴، در قالب ویژه‌نامه نوروز ۹۵، ترکیب قطع هفتگی هفته‌نامه با ضمایم متعددی است که در ۹۶ صفحه منتشر شده است.

ویژه‌نامه نوروز ۹۵ خودروامروز در ۹۶ صفحه منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو » ، آخرین شماره هفته‌نامه خودروامروز در سال 94، در قالب ویژه‌نامه نوروز 95، ترکیب قطع هفتگی هفته‌نامه با ضمایم متعددی است که که در 96 صفحه منتشر شده است. ویژه نامه نوروز خودروامروز در قطع مرسوم هفتگی با تیتر یک روی جلد، به پیشواز نسل دهم هوندا سیویک رفته است که قرار است سال 95 توسط گلرنگ‌موتورفامیلی، نماینده رسمی هوندا در کشور عرضه شود. در کنار نسل جدید سدان جدید هوندا، فرش قرمزی هم برای پرچم‌دار تازه رنو پهن کرده ایم؛ در این شماره، با رنو تالیزمان در آستانه عرضه رسمی در کشور توسط نگین‌خودرو آشنا می شوید.


    بررسی و معرفی خاص ترین خودرو های حاضر در منطقه آزاد اروند، بررسی آماری و جامع محبوب ترین بازه های قیمتی بازار خودرو کشور، معرفی "ترین" های بازار خودرو های وارداتی کشور، بررسی چالش های صنعت خودرو تا سال 2020، بررسی آماری روند واردات و تولید خودرو در 10 ماهه نخست سال 94 و مرور مهم‌ترین خبر های خودرویی کشور در سال 94 از دیگر مطالب خواندنی این بخش از ویژه‌نامه 96 صفحه ای نوروز 95 خودروامروز هستند. در این بخش همچنین پای صحبت های معاون امور صنایع وزیر صنعت می نشینیم که می گوید تولید پژو 206 حداقل تا 3 سال آینده ادامه خواهد داشت. دیگر گفتگوی خواندنی این بخش از ویژه‌نامه، مصاحبه اختصاصی هفته‌نامه خودروامروز با کوروش محمدخانی است؛ راننده که در یک قدمی فرمول یک است و می خواهد مرز رویایی ورود نخستین راننده ایرانی و همچنین، نخستین راننده مسلمان به این مسابقات معتبر جهانی را بشکند. معرفی خودرو های محبوب و پر طرفدار وارداتی سال 94، پایانی است بر این بخش و آغازی برای ضمایم پنجگانه ای که همراه با ویژه‌نامه نوروز 95 خودروامروز.


    راننده خودروامروز: استارت بخش راننده با مروری بر مهمترین اتفاقات بازار خودرو های تجاری و کار سال 94 می خورد. مهمترین محصولات بخش حمل و نقل که در سال 95 احتمالا وارد ایران خواهند شد را در قالب مطلب "مهمانان پساتحریم" در این بخش بشناسید. همچنین در بخش راننده ویژه‌نامه نوروز سال 95 خودروامروز، مقایسه خواندنی می خوانید بین سه ابرقدرت دنیای سنگین‌وزن ها؛ آکتروس 1863، اسکانیا R730 و ولوو FH16-850.


    شاسی‌بلند خودروامروز: در بخش 14 صفحه ای شاسی‌بلند، ابتدا نگاهی می اندازیم به 7 ویژگی شاخص لندکروزر های سری 70، سپس لندکروزر سری 90 را با تیتر "محروم از ارث و نام"، بیشتر می شناسیم. در این بخش همچنین شرح اولین آزمایش رانندگی با آئودی Q5 جدید در شیراز را می خوانید و در قالب پرونده ای جامع، با مشخصات، ویژگی ها و جایگاه تویوتا پرادو نسل چهار در کشور بیشتر آشنا می شوید. پیشنهاد می کنیم شرح اولین تجربه رانندگی و بررسی جامع هاوال ملانی H2، تازه‌ترین شاسی‌بلند زیر 100 میلیون تومان بازار کشور را نیز از دست ندهید. همینطور مطلب خواندنی رزم سوپر SUV های لوکس را که در قالب آن، به مقایسه ب‌ام‌و X5 M، پورشه کائن توربو S و رِنج‌روور اسپرت SVR پرداخته ایم. با مروری کوتاه بر لوازم مورد نیاز برای آفرود حرفه ای، مقایسه لندکروزر سری 100 با کیا موهاوی در بازار دست دوم های 120 تا 190 میلیون تومانی کشور، گزارش تور یک روزه آفرود به کویر حاج‌عقیلی دامغان با گروه هیرکان آفرود و بررسی جامع نیسان پاترول 160 در بازار کشور نیز از دیگر مطالب خواندنی بخش شاسی‌بلند در ویژه‌نامه نوروز 95 خودروامروز هستند.


    تعمیرگاه خودروامروز: در این بخش، ابتدا با 6 گُل و طرح رایج تایر برای خودرو های شاسی‌بلند آشنا می شوید، سیستم های صوتی ترکیبی پیشنهادی خودروامروز با بودجه 1 میلیون تومان را می شناسید، نکاتی کوتاه اما کاربردی برای رانندگی ایمن را مطالعه می کنید و به جدیدترین قیمت انواع تجهیزات سیستم صوتی خودرو دسترسی خواهید داشت. همچنین بخشی را به مقایسه و بررسی بازار سیستم های صوتی خودرو در سال های گذشته اختصاص داده ایم.


    آینه‌بغل خودروامروز: 15 صفحه بعدی، در قالب ضمیمه ای 15 صفحه ای، نگاهی نوستالژیک داریم به سوژه های جذابی همچون داستان ظهور و غروب فراری تستاروسا، وضعیت بازمانده های ارزشمند خودرویی کشورمان، داستان زندگی سیتروئن 2CV، تاریخچه خودرو به یاد ماندنی رنو5 و معروف ترین خودرو هایی که به خاطر مشکلات ایمنی حاشیه‌ساز شدند. در این بخش همچنین به معرفی خودرو هایی می پردازیم که به دلیل از میان رفتن بیشتر نمونه ها، احتمال می رود در آینده ای نزدیک در بازار کشورمان نایاب شوند. و البته، داستان فراری دست‌ساز ایرانی را در این بخش می خوانید. همچنین در کنار نگاهی کوتاه به بازار قطعات خودرو های کلاسیک کشور و معرفی خودرو هایی که در عین موفقیت اجدادشان، نتوانستند به جایگاه حقیقی خود در بازار کشورمان برسند، بصورت جامع، به بررسی مهم ترین خودرو های کلاسیک و آنتیکی می پردازیم که احتمال حضورشان در کشور وجود دارد.


    خودروامروز+: جدیدترین آزمایش های فنی را به همراه خواندنی های دنیای ماکت، جهان خودرو و بازار کشور را در بخش خودروامروز پلاس می خوانید. از شاخ‌به‌شاخ ب‌ام‌و Z4 و نسل جدید آئودی TT در کشور بگیرید تا آزمایش رانندگی مزراتی گرن‌کبریو در شیراز، بررسی مشخصات و ویژگی های لکسس LS460 در بازار خودرو های لوکس دست‌دوم کشور، ملاقات با تنها BMW 32 SI کشور، آزمایش فنی و بررسی مرسدس‌بنز E200 کبریوله 2015 در شیراز و بررسی همه خودرو های کامپکت و شهری هیوندای و کیا در بازار کشور؛ اینها تنها بخشی از مطالب خواندنی بخش خودروامروز+ ویژه‌نامه نوروز 95 خودروامروز هستند. در این بخش همچنین به ماشین‌بازی افراد مشهور ایرانی و خارجی پرداخته ایم و در قالب مطلب "آتش‌بازی به سبک ایرانی"، نگاهی جامع داریم به ناوگان زرهی بومی و ساخت داخل نیروی زمینی ارتش و سپاه ایران اسلامی. بررسی جامع بازار ماکت سال 94 به همراه مشخصات فنی، قیمت و ... ساخته های برند های مختلف در کشور، معرفی خوش‌رنگ ترین خودرو های زیر 150 میلیون تومان بازار کشور، آموزش رفتار صحیح با خودرو جوش آورده و تازه های دنیای ماکت از دیگر مطالب خواندنی خودروامروز+ ویژه‌نامه نوروز 95 خودروامروز هستند. همچنین علاقمندان به طراحی خودرو، مخصوصا طراحی خودرو های تجاری و کار، می توانند در داستان طراحی این شماره با ظهور پدیده طراحی آئرودینامیک در عصر کلاسیک خودرو های تجاری و کار و همچنین، آینده ای که برای طراحی این صنعت عظیم تجسم شده، آشنا شوند.


    موتورسیکلت خودروامروز: برای علاقمندان به دنیای جذاب موتورسیکلت نیز بخشی جذاب در ویژه‌نامه نوروز 95 خودروامروز تدارک دیده ایم. در بخش موتورسیکلت، به بررسی میدانی یک دستگاه سوزوکی GSX R 1000 مدل 2009 پرداخته ایم، آزمایش رانندگی با جنگجوی خیابانی کاوازاکی، Z1000 در شیراز را داریم، یاماها YXZ، اولین باگی سوپراسپرت جهان را بطور کامل معرفی می کنیم و پرونده ای داریم برای بررسی ضرورت وجود و پیدایش موتورسیکلت های برقی. بررسی دیروز، امروز و فردای صنعت موتورسیکلت ایران، نگاهی اصولی به آب‌بندی موتورسیکلت هوندا 125CC و طرح آن، معرفی انواع موتور های آفرود و بررسی اولین موتورسیکلت ساخت ایران پس از 42 سال از دیگر مطالب خواندنی و جالب‌توجهی هستند که در بخش موتورسیکلت برای ویژه‌نامه نوروز 95 هفته‌نامه خودروامروز در نظر گرفته ایم.


    این تلاش مجموعه خودروامروز است برای همراهی شما در لحظات خاطره‌انگیز نوروز 1395.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو