فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل کوئنیگسگ:

علاقه ای به ساخت اس یو وی نداریم

عصر خودرو-شرکت سوئدی کوئنیگسگ هرگونه تلاش برای تقلید از لامبورگینی در ساخت یک ابر اس یو وی همچون لامبورگینی اوروس را رد کرد.

علاقه ای به ساخت اس یو وی نداریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، کریستین فان کوئنیگسگ موسس این شرکت در گفتگو با برنامه تخت گاز خاطرنشان کرد که شرکت وی آنچه را که برای ساخت یک اس یو وی با عملکرد بالا لازم است در اختیار دارد.

    وی افزود: شاسی فیبرکربن ساخته شده برای ابرخودروهای این شرکت میتواند برای قرارگرفتن زیر یک اس یو وی آفرود تغییراتی پیدا کند و یک کوئنیگسگ شاسی بلند بی شک در بازارهایی همچون خاورمیانه و چین محبوب خواهد شد اما این شرکت به دلایل شخصی تصمیم گرفته وارد این بخش نشود. 

    مدیرعامل کوئنیگسگ گفت: فکر میکنم بازار اس یو وی ما را خواهد پذیرفت. من علاقه ای به این خودروها ندارم. به نظر من آنها اساسا ناقص هستند. مطمئنا ما میتوانیم این نوع خودروها را بفروشیم ولی من آن را نمی‌خواهم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط