فونیکسریمکسبهتام

با ارائه یک کانسپت خیره کننده

ب ام و ۱۰۰ سال آینده صنعت خودرو را پیش بینی کرد

عصر خودرو- شرکت خودروسازی ب ام و به مناسبت صدمین سال تاسیس این شرکت از یک کانسپت خیره کننده موسوم به Vision Next ۱۰۰ رونمایی کرد که در واقع به آینده این خودروساز اشاره دارد.

ب ام و ۱۰۰ سال آینده صنعت خودرو را پیش بینی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، همانطور که از نام این مفهومی پیداست، این خودرو سعی دارد نگاه ب ام و به نوآوری های صنعت خودروسازی در 100 سال آینده را نشان دهد.
این خودروساز آلمانی با ارائه این کانسپت آینده ای را ترسیم کرده که در آن راننده از امکان خارق العاده سوئیچ بین راندن خودرو و قرار دادن آن در حالت خودران برخوردار است.
این خودرو در عین داشتن مشخصات و طراحی یک کوپه به اندازه یک سدان جادار است. این خودرو طوری طراحی شده که هر دو قابلیت خودران و رانده شدن توسط راننده را داشته باشد. در حالت "بوست" خودرو توسط راننده رانده میشود ولی از رایانه هایی برای نشان دادن بهترین مسیر رانندگی، سرعت و وضعیت فرمان به راننده استفاده می کند.
حالت Ease باعث تغییر وضعیت داخل کابین میشود و فرمان و کنسول وسط را جمع می کند. پشت سری های صندلی کنار رفته و صندلی و درب با هم ادغام شده و یک واحد را تشکیل می دهند که به راننده و سرنشین جلو این امکان را می دهد که رو در رو با هم صحبت کنند.
پیش بینی 100 سال آینده کار ساده ای نیست و اگر همه پیش بینی های صورت گرفته در این کانسپت در یک صده آینده محقق نشود، ایرادی به ب ام و وارد نخواهد بود.
ب ام و به پیشرانه این خودرو اشاره نکرده است. خودروساز آلمانی قصد دارد Vision Next 100 را به یک تور جهانی شامل چین، انگلیس و آمریکا بفرستد.
ب ام و همچنین کانسپت های دیگری را برای پیش بینی خودروسازی در آینده با برند مینی و رولزرویس در لندن رونمایی خواهد کرد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو