فونیکسریمکسبهتام

رئیس انجمن صنفی امدادخودرو کشور خبر داد

اهداء ۲۰۰ هزار بیمه‌نامه حوادث رانندگی به مسافران نوروزی

عصر خودرو- رئیس انجمن صنفی امداد خودرو کشور با تاکید بر لزوم درج نرخ مصوب خدمات بر روی شیشه و پشت قبوض شرکت‌های امداد خودرو، از اهداء ۲۰۰ هزار بیمه‌نامه حوادث رانندگی به مسافران نوروزی خبر داد.

اهداء ۲۰۰ هزار بیمه‌نامه حوادث رانندگی به مسافران نوروزی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سید مهدی حسینی  با اشاره به برنامه‌ریزی انجمن صنفی امداد خودروی کشور برای ارائه خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی در ایام عید نوروز، اظهار داشت: با توجه به اینکه فرهنگسازی یکی از عوامل پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی به شمار می‌رود، انجمن صنفی امداد خودروی کشور در نظر دارد 200 هزار بیمه‌نامه حوادث یکساله را به مسافران نوروزی اهدا کند.

    رئیس انجمن صنفی امداد خودروی کشور افزود: بیمه‌‌نامه‌های مذکور که تا پایان سال آتی اعتبار خواهند داشت تا سقف 3 میلیون تومان در نقص عضو، 3 میلیون تومان در حوادث منجر به فوت و 200 هزار تومان هزینه پزشکی در سوانح ترافیکی را تحت پوشش خواهند داشت.

    وی ادامه داد: در نظر داریم با توجه به استقبال مسافران نوروزی، تعداد این بیمه‌نامه‌ها را تا سقف یک میلیون بیمه نامه افزایش دهیم.

    حسینی در پایان با تاکید بر ضرورت اخذ نرخ مصوب برای خدمت دهی خودروهای امداد خودرو از مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: همانطور که پلیس راهنمایی و رانندگی نصب نرخ مصوب خدمات بر شیشه خودروها و همچنین در پشت قبوض شرکت‌های امداد خودرو را الزامی دانسته است، مسافران نوروزی می‌توانند هرگونه شکایت خود از شرکت‌های امداد خودرو را با 10 خط بازرسی و نظارت این انجمن به شماره تلفن 02166688250 اعلام کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو