فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران (۳۳)

ارایه دستاوردهای مرکز طراحی و توسعه محصولات ایران خودرو

عصر خودرو- مرکز طراحی و توسعه محصولات ایران خودرو آخرین دستاوردهای خود را در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ارایه کرده است.

ارایه دستاوردهای مرکز طراحی و توسعه محصولات ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نق از ایکوپرس ، در این نمایشگاه موتور سه سیلندر طراحی شده توسط متخصصان ایران خودرو رونمایی شد. همچنین موتور دیزل که بر روی محصول دنا نصب شده در معرض دید عموم قرار گرفته است. این موتور با همکاری مرکز تحقیقات و شرکت ایپکو طراحی شده است.

    افزون براین، در این نمایشگاه مرکز تحقیقات ایران خودرو محصولات جدید ایران خودرو را به نمایش گذاشته است.

    دنای ارتقا یافته، سورن توربوشارژ، پژو ٥۰٨، پژو٣۰٨، پژو٣۰١، پژو ٢۰۰٨، ٢۰٨، محصول پژو ٢۰٧ با طراحی جدید و تاکسی گازسوز با مخزن کامپوزیتی جدید و سبک با پیمایش ٤۰۰ کیلومتر از جمله محصولات جدید ایران خودرو  در زمینه تحقیق و توسعه است.

    علاوه بر آن، مرکز تحقیقات ایران خودرو، سیستم های طراحی شده برای برخی از خودروها را در معرض دید عموم قرار داده است. برهمین اساس دنای اکوماکس که مجهز به سیستم صوتی پیشرفته و دوربین اطراف خودرو موسوم به around view و رانا با سیستم نشان دهنده باد لاستیک خودرو و تست دوام عملکردهای سیستم مالتی پلکس به نمایش گذاشته شده است.

    برنامه دیگری که مرکز طراحی و توسعه محصولات ایران خودرو برای عرضه به بازدیدکنندگان درنظر گرفته نمایش فیزیکی مراحل محاسبات مهندسی بر روی مدل های سانروف است. این فرآیند به صورت کامل در این غرفه به اجرا گذاشته می شود. ساخت مدل گلی محصولات ایران خودرو که در سایر نمایشگاه ها با استقبال بالای بازدیدکنندگان روبرو شده نیز از دیگر موارد عرضه شده در غرفه طراحی و توسعه محصول ایران خودرو است.

    در بخش دیگری از غرفه مرکز تحقیقات تجهیزات تست دینامیک بر روی خودروی سورن توربوشارژ بسته می شود تا مردم با این فرآیند از نزدیک آشنا شوند.

    در همین راستا و برای اطلاع رسانی برخی دیگر از عملیات فنی و تخصصی، فیلم و تصاویر ویژه ای برای نمایش در غرفه مرکز تحقیقات تهیه شده است. فیلم های مربوط به تست آلایندگی خودرو، عملیات ماشینکاری مدل های استایلینگ، فعالیت های ساخت نمونه و فعالیت های واحد نمونه سازی سریع از جمله آن است.

    از دیگر فعالیت هایی که مرکز تحقیقات برای اجرا در نمایشگاه توانمندی صنعت خودرو برنامه ریزی کرده انتقال دانش و آموزش مسایل مرتبط با طراحی خودرو به علاقمندان در قالب سمینار آموزشی است. طراحی صنعتی خودرو، طراحی نمونه سازی سریع، مراحل طراحی خودرو، برق در صنعت خودرو و ساخت قالب در خودرو عناوین این سمینارها است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط