فونیکسریمکسبهتام

رییس سازمان ملی استاندارد خبر داد:

افزایش استاندارد خودرو‌ها در آینده‌ای نزدیک

عصر خودرو- رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در صورتی که شورای عالی استاندارد تشکیل شود احتمالا تعداد استانداردهای خودرو در سایت را افزایش خواهیم داد.

افزایش استاندارد خودرو‌ها در آینده‌ای نزدیک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، نیره پیروزبخت در خصوص بازنگری استاندارد خودروهای وارداتی و داخلی اظهار داشت: استانداردهای خودرو بازنگری شده است و تجدید نظر نیز در خصوص آنها صورت گرفته است.

    وی افزود: ما درصددیم تا بتوانیم با همکاری خودروسازان به خصوص در فضای جدید پس از تحریم‌ها که هم خودروسازان و هم سازمان استانداردبه دنبال قراردادهای مختلف با کشورهای اروپایی هستند بتوانیم انطباق بیشتری با استانداردهای خودرو‌های تولیدی داشته باشیم.

    پیروزبخت خاطر نشان کرد: ما در حال بررسی استانداردهای جدید اتحادیه اروپا تحت عنوان استاندارد «یورو ان‌ کپ» برای تولید خودرو هستیم تا بر این اساس، کیفیت خودروهای داخلی ارتقا یابد.

    پیروزبخت تصریح کرد: در صورتی که شورای عالی استاندارد تشکیل شود احتمالا تعداد استانداردهای خودرو در سایت را افزایش خواهیم داد.

    وی گفت: هم اکنون 52 استاندارد به عهده سازمان استاندارد و سه استاندارد بر عهده سازمان محیط زیست است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط