فونیکسریمکسبهتام

ایران خودرو نخبگان طراحی کشور را معرفی کرد

تقدیر از برگزیدگان نخستین مسابقه طراحی خودرو

عصر خودرو- نخستین مسابقه طراحی خودرو با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد و نفرات برگزیده، لوح تقدیر، تندیس مسابقه و جوائز خود را از گروه صنعتی ایران خودرو دریافت کردند.

تقدیر از برگزیدگان نخستین مسابقه طراحی خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبر«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس،‌ همزمان با همایش بین المللی صنعت خودرو، مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین مسابقه طراحی خودرو نیز با حضور دکتر گودرزی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین فارسیانی، معاون طراحی و توسعه محصول جدید ایران خودرو و کیوان وزیری قائم مقام این معاونت برگزار شد و طی آن 20نفر از برگزیدگان این مسابقه معرفی و تقدیر شدند.

    در این مراسم،‌ ابتدا بهروز محمودزاده، دبیر نخستین مسابقه طراحی خودرو گزارشی کوتاه از روند برگزاری مسابقه ارائه و اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان این مسابقه در سال گذشته 3هزار و 260 اثر از سوی 3هزار و 100نفر از طراحان و نخبگان کشور برای گروه صنعتی ایران خودرو ارسال شد.

    محمودزاده ادامه داد: از مجموع اثرهای دریافتی هیات داوران در مرحله نخست 250 نفر و در مرحله دوم 65 نفر را برگزیدند که در نهایت 17 نفر برتر به همراه 3 اثر برگزیده، انتخاب و معرفی شدند.

    سپس دکتر گودرزی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزاری مسابقه طراحی خودرو در کشور را اقدامی خلاقانه، قابل تقدیر و در راستای احترام به جامعه هنری کشور توصیف کرد و گفت: هنر تجربه ای است که از عالمی دیگر  و متفاوت با دنیای مادی به ذهن انسان می تابد، دنیای که از سوی افراد معمولی و در شرایط عادی قابل درک نیست.

    وی افزود: جامعه ای که هنر را نمی فهمد و به هنرمند احترام نمی گذارد،‌ در حقیقت ارتباط خود را با بسیاری از مفاهیم معنوی قطع کرده است.

    گودرزی گفت: اقدام ایران خودرو در برگزاری این مسابقه از نوع احترام به اخلاق،‌ هنر و خلاقیت است و امیدوارم تعداد و سطح چنین اقدام هایی در کشور افزایش پیدا کند.

    در ادامه، آریا آخوندزاده بیانیه هیات داوران را قرائت کرد و به 20نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد. نفر برتر این مسابقه علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، یک دستگاه خودروی رانا به عنوان جایزه دریافت کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو