فونیکسریمکسبهتام

از امروز آغاز شد؛

پیش‌فروش اینترنتی بلیت نوروزی اتوبوس

عصر خودرو- سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت نوروزی اتوبوس‌های درون‌ و برون‌شهری خبر داد.

پیش‌فروش اینترنتی بلیت نوروزی اتوبوس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های مسافربری جاده‌ای در ایام نوروز 95 از امروز( تاریخ 11) اسفندماه آغاز شد. همچنین ، پیش‌فروش بلیت به صورت مراجعه حضوری از تاریخ 18 اسفندماه آغاز می‌شود.

    پیش‌فروش حضوری بلیت با ایجاد گیشه اختصاصی در محل فعالیت شرکت‌ها مستقر در پایانه‌ها و با دایر کردن تعداد مناسبی از دفاتر متمرکز در سطح شهر و تعیین ساعات کار مناسب و کافی برای آنها توأم با پیش فروش اینترنتی به‌صورت مشترک انجام می‌شود.

    سازمان راهداری با تاکید بر نظارت کافی بر نحوه عملکرد مراکز فروش بلیت توسط ادارات کل استانی اعلام کرد:‌متقاضیان می‌توانند جهت تهیه بلیت اینترنتی به نشانی www.payaneh.ir و www.irsafar.com و www.payaneha.com و همچنین سایر سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر مراجعه کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط