فونیکسریمکسبهتام

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو(۱۴)

مغز متفکر خودروسازی سوئد برای اولین بار به ایران می آید

افتتاح خط تولید کامل کامیون های اروپایی جدید با حضور مدیرعامل گروه ولوو

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت سایپادیزل از حضور مارتین لانتستد مدیرعامل گروه ولوو برای اولین بار در ایران خبر داد.

مغز متفکر خودروسازی سوئد برای اولین بار به ایران می آید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از واحد ارتباطات سایپادیزل، زعفرتنهاپور ضمن اعلام این مطلب افزود: حضور "لانتستد" در ایران به دعوت شرکت سایپادیزل انجام پذیرفته "کلاوس نیلسن" مدیرعامل ولوو تراکس و "برونو بلین" مدیرعامل رنوتراکس در این سفر لانتستد را همراهی خواهند کرد.

    مدیرعامل سایپادیزل  با اشاره به اینکه برنامه فشرده ای برای استفاده بهینه از حضور یکروزه "لانتستد" در ایران درنظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: وی روز سه شنبه جاری با هواپیمای شخصی به ایران می آید و سخنرانی در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو، جلسه با مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت و بازدید از خطوط تولیدی سایپادیزل را در برنامه خود خواهد داشت.

    تنهاپور در ادامه از افتتاح خط تولید کامل محصولات اروپایی این شرکت با حضور مدیرعامل گروه ولوو خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تولید کامیون ولوو FH500 بصورت SKD (مونتاژ اولیه اتاق خودرو در سوئد) در شرکت سایپادیزل آغاز شد که قصد داریم از ابتدای سال آینده و در دوران پساتحریم، کامیون های جدید ولوو را بصورت مونتاژ کامل(CKD) تولید نماییم. بدین منظور خط تولید محصولات اروپایی خود را روز سه شنبه جاری با حضور مدیران عامل گروه ولوو، ولوو تراکس و رنو تراکس افتتاح خواهیم کرد.

    شایان ذکر است، مارتین لانتستد مدیرعامل گروه ولوو در سال  1967  و در شهر ماریستاد سوئد به دنیا آمد. وی در سال 1992 بعنوان کارآموز وارد شرکت اسکانیا شد و تا سال 2012 در سمت های مختلف در این شرکت از جمله مدیر فروش، رییس گروه کامیون، مدیر تولید موتور اسکانیا و... فعالیت نمود که در این سال به عنوان مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی گروه اسکانیا منصوب شد.
    گفتنی است، مارتین لانتستد با موافقت هیئت مدیره گروه AB Volvo ، در اکتبر سال 2015 (مهرماه امسال) بعنوان مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی گروه Volvo انتخاب گردید. از وی به عنوان مغز متفکر صنعت خودروسازی سوئد یاد می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو