فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در پاسخ به «عصرخودرو»:

هدف اصلی قرارداد بنز تولید کامیون‌های سنگین و کشنده است

عصر خودرو- مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل گفت: همکاری‌های جدید ایران‌خودرو با بنز در دو محور خودروهای تجاری و باری و خودروهای سواری در چارچوب راه‌اندازی مرکز فروش شرکت ستاره ایران دنبال می‌شود.

هدف اصلی قرارداد بنز تولید کامیون‌های سنگین و کشنده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، غلامرضا رزای  بابیان اینکه با این روند قراردادهای جدید همکاری ایران‌خودرو دیزل با بنز برای تولید محصولات مختلف تا پایان امسال امضاء می‌شود تصریح کرد: همچنین تشکیل شرکت‌های جوینت وینچر(تولید مشترک) در حال انعقاد قرارداد هستیم.

    وی همچنین با اشاره به اینکه بیشتر این قراردادها برای تولید کامیون‌های سنگین و کشنده خواهد بود افزود: البته درزمینهٔ خودروهای سبک نیز در حال بررسی هستیم  و تولید کامیون‌های آکتروس سبک بنز هم کشنده و هم انواع کامیون را در برنامه داریم و کشنده آکتروس که از موتور قوی‌تر برخوردار است، جای اکسور را خواهد گرفت و این کشنده در آینده نزدیک از مدار تولید خارج خواهد شد. طراحی مینی‌بوس هفت متری دو در جدید با ظرفیت بیشتر و اتوبوس شهری 12 متری و 18 متری نیز طراحی و نمونه‌سازی شده و در مرحله آزمون است.

    مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در پاسخ به سؤالی درباره اینکه نحوه همکاری ایران‌خودرو دیزل و با بنز چگونه خواهد بود و آیا مونتاژ محصولات این خودروساز آلمانی رویکرد اصلی خواهد بود نیز اظهار کرد: گرچه همکاری ایران‌خودرو دیزل و بنز برای تولید خودروهای تجاری و باری با مونتاژ آغاز می‌شود اما بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده تا با ساخت داخل بالا این همکاری مشترک ادامه یافته و تولید انجام می‌شود.

     

    رزای در انتها نیز گفت: قراردادهای تشکیل شرکت‌های جوینت وینچر برای تولید مشترک تا پایان امسال به امضای نهایی رسیده و از خردادماه سال آینده عملیاتی شده و بعدازآن به اجرا درمی‌آید.

     

    رای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو