فونیکسریمکسبهتام

سردار مومنی:

تامین امنیت انتخابات با ۲۵۰ هزار نیرو به همراه ۲۶ فروند هواپیما و بالگرد

عصر خودرو- جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری یک انتخابات امن و پرشور فراهم شده، از تامین امنیت انتخابات با ۲۵۰ هزار نیرو به همراه ۲۶ فروند هواپیما و بالگرد خبرداد.

تامین امنیت انتخابات با ۲۵۰ هزار نیرو به همراه ۲۶ فروند هواپیما و بالگرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازباشگاه خبرنگاران،   سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از قرارگاه انتظامی امام علی(ع) تهران بزرگ ویژه تامین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، اظهار داشت: در راستای تدابیر فرمانده ناجا به اتفاق تنی چند از معاونان ناجا جهت بررسی و بازدید از آخرین اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه پلیس پایتخت، در راستای تامین امنیت انتخابات پیش رو حضور بهم رساندیم.

    وی گفت:خوشبختانه پلیس پایتخت با 20 هزار نیرو آمادگی کامل و صددرصدی در جهت تامین امنیت انتخابات را دارد.

    جانشین فرمانده ناجا با بیان این‌که گزارش های ارائه شده توسط سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ حکایت از آن دارد که همه هماهنگی های درون و برون سازمانی با نهادها و سازمان های ذیربط و دست اندرکار برگزاری انتخابات فراهم شده است، افزود: همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات امن و پرشور در تهران و کل کشور برقرار شده است.

    سردار مومنی تصریح کرد: در کشور 250هزار نفر نیرو در آماده باش کامل هستند و این آمادگی از نقطه صفر مرزی تا تمامی یگان های انتظامی و راهنمایی و رانندگی فراهم شده است.

    وی ادامه داد: برای پوشش امنیت انتخابات پیش رو 18 فروند بالگرد و 8فروند هواپیمای فوق سبک در کنار 250 هزار نیرو بسیج شده اند تا امنیت را به طور کامل برقرار کنند.

    جانشین فرمانده ناجا با بیان این‌که در تهران بزرگ و کل کشور آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات امن،پرشور و سالم فراهم شده است، بیان کرد:خوشبختانه تا به الان نسبت به سال های گذشته ما کمترین میزان تخلفات و حوادث را در خصوص انتخابات داشتیم که این بیانگر این است که امنیت و آرامش برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو