فونیکسریمکسبهتام

سوپراسپرت ایرانی با ۲۰۸۰ اسب بخار قدرت

عصر خودرو: خودروامروز در تازه ترین شماره خودرو که از روز شنبه به روی دکه خواهد رفت در کنار جدیدترین اخبار صنعت خودرو، ضمیمه ۳۲ صفحه ای تعمیرگاه را به همراه خواهد داشت.

سوپراسپرت ایرانی با ۲۰۸۰ اسب بخار قدرت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، روایت این هفته را با همکاری شیران دیزل و مان آغاز می کنیم و در گفت و گویی اختصاصی پای صحبت های مدیرعامل ایران خودرو دیزل می نشینیم تا درباره نخستین محصول مشترک این شرکت با بنز و زمان ورودش به بازار بیشتر بدانیم.
    در بازار این هفته به هنرنمایی روز فلز در بازار صافکاران و نقاشان خودرو می پردازیم و در جهان خودرو با سوپراسپرت ایرانی، پژو 2008، اولین اس یو وی مازراتی و اپتیمای استیشن ملاقاتی خواهیم داشت.
    در سال رکود و رکورد، به جزییات آمار فروش خودرو در سال 2015 برای 5 کشور پیشرفته جهان می پردازیم و فرش قرمزی هم پیش پای فرزند ارشد ستاره های شرقی ، هاوال خوارزم پهن می کنیم.
    در ادامه سری به نمایشگاه خودرو اصفهان می زنیم و با گزارشی جامع این رویداد را بررسی می کنیم.
    انتخاب این هفته را هم به تفاوت برند و مدرنیته اختصاص داده و ب ام و سری 5 نسل چهارم را با هیوندای سوناتای نسل سوم مقایسه خواهیم کرد.
    در ادامه صرفا جهت تنوع به بررسی مشخصات و ویژگی های ولوو C70 در بازار اتومبیل های کانورتیبل می پردازیم و در ماشین سنگین مروری بر 8 کلاس وزنی خودروهای کار و تجاری در آمریکای شمالی خواهیم داشت.
    خودروهایی که در گذر زمان و تغییر نسل ها اصالتشان را حفظ کردند هم موضوع این هفته آینه بغل است و در آخر و در بخش مباحث فنی آچار به دست سراغ کشف رمز دنده ها خواهیم رفت و در تعمیرگاه خودمان ایرادهای رایج تایرها را برطرف می کنیم.
    علاقمندان به هفته نامه خودرو امروز همراه با شماره جدید نشریه، ضمیمه تخصصی خدمات پس از فروش، قطعات یدکی و آپشن خودرو را دریافت خواهند کرد.
    در این ضمیمه، نگاهی با سازوکار سیستم ایموبلایزر داریم و سیر تحولات سیستم های سوخت رسانی انژکتوری و انواع آن ها را بررسی می کنیم.
    در ادامه با 2 روش معمول بازرسی قطعات صنعتی و کاربرد آنها در صنعت خودرو آشنا می شویم و مطالب "آموزش تربیت خودرو"؛ "اضافه اما مفید"؛ "تند، سریع، گران"؛ "لطفا مرا بشویید"؛ "تر و خشک کارتر"؛ "اتوماتیک یا دستی"؛ "در اینجا هوای رنوی شما را دارند" و ... را خواهیم خواند.
    شماره 285 هفته نامه خودروامروز و شماره 11 ضمیمه تعمیرگاه از روز شنبه 8 اسفند ماه در دسترس علاقمندان خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو