فونیکسریمکسبهتام

سرقت خودرو در ۱۰ ماهه امسال پنج درصد کم شد

عصر خودرو- رئیس اداره مبارزه با وسائل نقلیه پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: با همکاری خودروسازان و اقدامات پیشگیرانه پلیس در ۱۰ ماه امسال وقوعات سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پنج درصدی داشته است.

سرقت خودرو در ۱۰ ماهه امسال پنج درصد کم شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ حسن شرافتمند افزود: مجموع سرقت ها نیز کاهش 5 درصدی در 10 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
    وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه سرقت در دو سال گذشته، گفت: این قرارگاه به دلیل افزایش سرقت راه اندازی شد و از پتانسیل های درون سازمان و بیرون سازمان در این زمینه بهره مند شدیم.
    رئیس اداره مبارزه با وسائل نقلیه پلیس آگاهی نیروی انتظامی افزود: با همکاریهای سایر دستگاه ها، به مبارزه با سرقت همت گماشتیم که این اقدامات به نوبه خود در کاهش سرقت موثر بود.
    شرافتمند گفت: فعالیت قرارگاه سرقت به منظور مبارزه با این پدیده در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
    سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی پایان فروردین سال جاری از کاهش 11 درصدی سرقت در این ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته(1393) خبر داده و گفته بود: سال گذشته شاهد افزایش پنج درصدی نسبت کشف به وقوع بودیم و کشفیات نسبت به سال گذشته تقریبا شش درصد افزایش داشت.
    وی ادامه داد: در موتورسیکلت 10 درصد، در خودرو هفت درصد، لوازم و قطعات خودرو پنج درصد و سرقت محموله یک درصد کاهش داشتیم و در سرقت منزل نیز تغییر محسوسی نبوده است.
    اوایل سال 93 قرارگاه سرقت در 14 استان کشور راه اندازی شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط