فونیکسریمکسبهتام

ابتکار جالب در بازار خودروهای وارداتی؛ خدمات VIP تعمیرگاهی هم آمد

عصر خودرو- اندکی جستجو در تبلیغات گسترده وارد کنندگان و فروشندگان خودروهای خارجی به ویژه در بازار پر رونق شب عید، برخی تفاوت ها و مزیت ها در ارائه خدمات خاص آنهم برای دوران پس از فروش را مشخص می کند.

ابتکار جالب در بازار خودروهای وارداتی؛ خدمات VIP تعمیرگاهی هم آمد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از صبحانه، دریافت خدمات پس از فروش مطلوب در بازار انحصاری خودرو همواره یکی از دغدغه های خریداران به ویژه خودروهای داخلی بوده و هست؛ از نوبت های طولانی در تعمیرگاههای مرکزی چند خودروساز مشهور داخلی گرفته تا طی کردن مسافت شرق تا غرب پایتخت و کلانشهرها برای دریافت سرویس بهتر در تعمیرگاههای مجاز و مهم.

    البته در بازار خدمات پس از فروش نباید یک طرفه به قاضی رفت و از برخی نارضایتی ها از طرف مشتریان خودروهای وارداتی نیز غافل شد چراکه صاحبان خودروهای وارداتی هم بعضا چندین هفته مجبور به بلااستفاده رها کردن خودروی چند صد میلیونی خود در تعمیرگاههای مجاز شده اند تا شرکت وارد کننده بتواند قطعات مورد نیازشان را تامین کند.

    در این وانفسای ارائه خدمات پس از فروش و سرویس های ادواری توسط خودروسازان و نمایندگان انحصاری وارد کننده برندهای شناخته شده خارجی اما می توان با کمی کنکاش در تبلیغات و خدمات برخی وارد کنندگان به نوآوری ها و ابتکارات خاصی دراین حوزه برخورد.
    اندک جستجو در تبلیغات گسترده وارد کنندگان و فروشندگان خودروهای خارجی به ویژه در بازار پر رونق شب عید، برخی تفاوت ها و مزیت ها در ارائه خدمات خاص آنهم برای دوران پس از فروش، مشخص می کند به عنوان مثال یکی از شرکت های وارد کننده به نام داتیس خودرو، دست به ابتکار جالبی زده و علاوه بر ارائه 33ماه سرویس های ادواری رایگان به خریداران خود، سرویس مهم دیگری را نیز ارائه کرده که به نوعی برای اولین بار است که در آشفته بازار خدمات پس از فروش خودرو در کشورمان ارائه می شود.

    خدمات  VIPتعمیرگاهی که تا پیش از این نه توسط خودروسازان داخلی ارائه شده و نه واردکنندگان و نمایندگان انحصاری برندهای خارجی اقدامی در این زمینه انجام داده اند، توسط این واردکننده مورد توجه قرار گرفته و آنگونه که داتیس خودرو در تبلیغات خود آورده است خریداران خودروهای خارجی دیگر نیاز نیست برای تعمیر و دریافت خدمات تعمیرگاهی، در نوبت های طولانی تعمیرگاههای مجاز معطل شوند و چند ساعتی را برای بردن خودروی خود به تعمیرگاه صرف کنند.

    بر اساس خدماتی که این شرکت وعده آن را می دهد مشتریان این شرکت می توانند برای سرویس و تعمیرکردن خودروی خود البته برای مدت 33ماه از خدمات VIP استفاده کنند و خودروی خود را به صورت رایگان و توسط خودرو بر به تعمیرگاه منتقل کرده و به همین شیوه نیز خودروی تعمیر شده خود را در محل کار یا منزلشان تحویل بگیرند.

    این ابتکارات واردکنندگان خودرو در شرایطی که خودروسازان داخلی و برخی نمایندگان رسمی برندهای خارجی تنها به فکر فروش بیشتر و کسب سود از نیاز مشتریان هستند، نشان می دهد در صورت وجود رقابت منطقی، مشتری مداری در بازار خودرو بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت و خدمات پس از فروش نیز مانند فروش و کسب درآمد برای خودروسازان و واردکنندگان حائز اهمیت خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو