فونیکسریمکسبهتام

از سوی آرین موتور

آغاز فروش ویژه نوروز میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۶ با تحویل فوری

عصر خودرو- آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن ، فروش لنسر تیپ ۲ مدل ۲۰۱۶ با تحویل فوری را آغاز کرده است .

آغاز فروش ویژه نوروز میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۶ با تحویل فوری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، لنسر 1600 با آپشن های جدیدی در مدل 2016  به بازار عرضه شده است . این آپشن ها شامل  ایرکاندینیشن اتوماتیک ، داشبورد دو رنگ با طرح مشکی پیانویی ، سانروف ، باله عقب ، جلو پنجره کرومی و .... می شود .

    مدل های قدیمی تر لنسر 1600 فاقد سانروف و باله عقب بودند . همچنین این خودرو از طرح رینگ های کامل جدید بهره می برد .کیفیت متریال و داشبورد این خودرو نیز بطور محسوسی افزایش یافته است و مشابه مدل 1800 سی سی شده است . لنسر 1600 مدل 2016 با آپشن های کامل و تمامی هزینه های شماره گذاری و ... به قیمت نهایی 103.500.000 تومان عرضه می شود .  به گفته کامران طالبی فرد ، سرپرست بازاریابی آرین موتور  ، لنسر 1600 خودروی خانوداگی و البته  با خصوصیات اسپرتی است که در  سگمنتCعرضه می شود ، سگمنتی که خودروهای همچون الانترا ، مزدا 3 ، سراتوو کرولا  در آن قرار دارد،  اما لنسر 1600  با قیمتی ارزانتر از خودروهای سگمنت B همچون تویوتا یاریس ، کیاریو و هیوندای اکسنت به بازار عرضه می شود  و این مزیت بزرگی برای این خودرو است .لنسر 1600 سی سی مدل 2016 ساخت ژاپن با قیمت نهایی  صد و سه میلیون و پانصد هزار تومان با تحویل فوری ( 48 ساعته) تحویل مشتریان می شود .

    برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به وب سایت آرین موتور به آدرس arian-motor.com مراجعه نمایید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط