فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه سایپا در جمع مدیران تولید گروه مطرح کرد:

تغییرات در سایپا با هدف افزایش تولید

عصر خودرو- دهمین سمینارمدیران تولید سایپا با حضور دکتر جمالی مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا، مهندس آقا محمدی قائم مقام مدیر عامل در توسعه محصول، مدیران عامل شرکت های گروه، معاونین، مدیران، روسا و کارشناسان با هدف هم افزایی، انتقال دانش فنی و تبادل تجربه در مجتمع فرهنگی آموزشی نارنجی برگزار شد.

تغییرات در سایپا با هدف افزایش تولید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصرخودرو» به نقل از ایسنا ،دکتر مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودرو سازی در جمع مدیران تولید گروه خودرو سازی عنوان کرد: امروز جوانان خلاق در ارائه مقاله، خود را با سایر خودرو سازی های بزرگ دنیا مقایسه می کنند و این خود یک انگیزه ای است برای تمامی سطوح مدیریتی تا با تصمیمات و ایده های خلاقانه، شرایط رشد گروه خودرو سازی سایپا را فراهم کنند.

    وی خاطرنشان کرد: نیروی کارشناسی در گروه سایپا از سطح دانش فنی و تجربیات مناسبی برخوردار است و با توجه به این سرمایه ارزنده می توانیم دستاوردهای قابل توجه ای در سطوح تولید و انتقال دانش فنی کسب کنیم.

    جمالی اظهار کرد: امیدوارم این رویکرد جدیدی که در سازمان شکل گرفته است به درستی هدایت شود و با مدیریت درست توانمندی ها نیروی انسانی، از چالش ها و مشکلاتی که مدیران گذشته با آن روبرو بودند، عبور کنیم.

    وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات که در سازمان وجود دارد، با اتکاء بر دانش و تجربه نیروی انسانی داخلی و همچنین برگزاری چنین نشست هایی در قالب انتقال دانش فنی و تجربه قابل حل می باشد.

    مدیرعامل گروه سایپا از شرایط بهبود در ساختار مالی خبر داد و افزود: شرکت سایپا در سال مالی 95 با شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته آغاز به کار خواهد کرد و همچنین در بخش های مدیریتی سازمان تحولات اساسی به وجود خواهد آمد که با تکیه بر بخش های کارشناسی توانمند سایپا سال های آتی شاهد رشد و تعالی سازمانی خواهیم بود.

    وی یادآور شد: تحول در بخش های مهندسی، طراحی و توسعه محصول با رویکرد جدید می تواند سازمان را به روز نگه دارد و در فضای رقابتی جدید با توجه به سلایق و انتظارات مشتریان محصولی قابل توجه طراحی و تولید گردد.

    جمالی افزود: گروه سایپا با هدف تبادل دانش فنی با شرکای خارجی وارد مذاکره شده است تا محصولات مشترک برای بازار های داخلی و خارجی طراحی و تولید شود، با توجه به توانمندی های موجود در بخش های طراحی و مهندسی، گروه سایپا می تواند یکی از قطب های صنعت خودرو در منطقه باشد.

    وی بیان کرد: تغییرات در ساختار مالی گروه سایپا، رشد سهام را در پیش داشته که این نوید روز های خوب آتی خواهد بود و مطمئناً شرایط مالی تمامی شرکت های گروه روز به روز بهتر خواهد شد و امیدوارم وضعیت تولید همچون اوایل سال 90 شود.

    جمالی سال 95 را سال خوبی برای گروه سایپا دانست و عنوان کرد: برنامه تولید سال 95 بر مبنای 470 هزار دستگاه خودرو برنامه ریزی شده است که اجرای این برنامه در روند و شرایط موفقیت گروه بسیار تاثیر گذار است.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: آن چیزی که باعث تحول در سازمان می گردد، مدیران خلاق و توانمند است براین اساس با برنامه ریزی جامع و مدون در سطح سازمان، می توان شاهد موفقیت های ارزنده ای در سطوح مختلف باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو