فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی آستارا

۴ خودروی متخلف با ۸۷ میلیون ریال خلافی در آستارا توقیف شدند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی آستارا از توقیف چهار دستگاه خودروی با خلافی بالغ بر ۸۷ میلیون ریال در این شهرستان مرزی خبر داد.

۴ خودروی متخلف با ۸۷ میلیون ریال خلافی در آستارا توقیف شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، رحیم مهدی‌زاده صبح امروز در نشست انتظامی آستارا بیان کرد: توقیف چهار دستگاه خودروی سواری با خلافی بیش از 87 میلیون ریال از جمله عملکرد پلیس آستارا است.

    فرمانده انتظامی آستارا تشریح کرد: مجموع جرایم خودروهای مذکور مبلغ 87 میلیون و 300 هزار ریال بود که برابر ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی جریمه معوقه بالای یک میلیون تومان می‌شود

    مهدی زاده افزود: ماموران پلیس راهور شهرستان در بررسی مدارک رانندگان و استعلام از طریق سامانه‌های راهور دو دستگاه پژو 405، یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه سمند را توقیف کردند.

    فرمانده انتظامی آستارا چهار راننده متخلف را دارای سنین 39، 35، 40 و 50 سال عنوان کرد و افزود: خودروها تا زمان پرداخت جریمه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

    مهدیزاده خاطرنشان کرد: تریلی مذکور به همراه راننده 46 ساله آن و محموله توقیف شده و برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده تحویل اداره بهداشت شهرستان شده است.

    فرمانده انتظامی آستارا از کشف و ضبط 20 تن پنیر فاسد به ارزش 3 میلیارد ریال در آستارا خبر داد و افزود: ماموران ایستگاه بازرسی سه راه قلعه این شهرستان حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مظنون و مشکوک شدند.

    به گفته فرمانده انتظامی آستارا، ماموران پس از متوقف کردن تریلی در بازرسی از کانتینر تعداد 10 هزار و 16 حلب 17 کیلویی معادل 20 تن پنیر فاسد که در وضعیت بسیار نامطلوبی بود را کشف و ضبط کردند.

    وی ادامه داد: مردم با گزارش به موقع به پلیس 110 از تخلفات افراد فرصت‌طلب جلوگیری کنند.

    فرمانده انتظامی آستارا یادآور شد: ماموران ایستگاه بازرسی سه راه قلعه حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه نیسان مظنون و مشکوک شدند.

    وی بیان کرد: قطع درختان جنگلی به معنای تاراج بردن منابع ملی کشور است و تبعات زیست‌محیطی زیادی دارد.

    مهدیزاده بیان کرد: ماموران با توقیف خودروی مذکور و بازرسی از آن مقدار  یک‌هزار و 500 اصله رمکه، چوب‌های تراشیده شده مخصوص کندوی زنبور عسل را کشف و ضبط کردند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو