فونیکسریمکسبهتام

افزایش نیم میلیارد تومانی قیمت BMW i۸ با پلاک ملی

عصر خودرو- این خودرو در طی ماه های گذشته در نمایشگاه ها و سایت های اینترنتی خرید و فروش خودرو با قیمت ۱.۵ میلیارد تا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برچسب قیمت خورده بود.

افزایش نیم میلیارد تومانی قیمت BMW i۸ با پلاک ملی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، شماری گذاری خودروی لوکس BMW i8، قیمت این خودرو در تهران را حدود نیم میلیارد تومان افزایش داد.

    ورود بی ام و "آی 8" به کشور حرف و حدیث های زیادی را با خود به همراه داشت. این خودروی لوکس که طراحی فوق العاده آن را می توان فراتر از نسل خودروهای امروزی دانست با ورود به نمایشگاه های پایتخت ایران تمامی نگاه ها را به خود جلب کرد.

    ورود این خودروی متفاوت بی ام و به نمایشگاه های اتومبیل تهران باعث شد شمار زیادی از رهگذاران و علاقمندان، این خودرو را در پشت شیشه نمایشگاه ها نه به عنوان اتومبیل بلکه به عنوان یک اثر هنری به نظاره بنشینند.

    این خودرو در طی ماه های گذشته در نمایشگاه ها و سایت های اینترنتی خرید و فروش خودرو با قیمت 1.5 میلیارد تا یک میلیارد و 700 میلیون تومان برچسب قیمت خورده بود ولی مشکلاتی که در راه شماره گذاری این خودرو ها با پلاک ملی به وجود آمد باعث شد تا این رقم در برخی از نمایشگاه ها کاهش هم داشته باشد.

    طی هفته های گذشته اخباری مبنی بر شماره شدن این خودروی خاص منتشر و اعلام شد تعدادی از این خودروها پس از 9 ماه پلاک ملی دریافت کرده اند.

    دریافت پلاک ملی باعث شد تا قیمت این نوع خودر در بازار افزایش یابد به طوری که قیمت آن هم اکنون به 2 میلیارد و 200 تا 2 میلیارد و 350 میلیون تومان (با پلاک ملی) افزایش یافت.
    بنا به گفته برخی از فعالان بازار، 28 دستگاه بی ام و آی 8 وارد کشور شده که فقط تعداد محدودی از آنها توانسته اند تا کنون مجوز شماره گذاری با پلاک ملی را دریافت کنند.

    موتور این خودرو از نوع هیبریدی است و در بازارهای جهانی به قیمت حدودی 136 هزار دلار به فروش می رسد. هم اکنون هر دلار آمریکا در بازار آزاد، معادل حدود 3500 تومان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو