فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان (۱۵)

رنو تالیسمان سال آینده به ایران می آید

عصر خودرو- مدیرعامل نگین خودرو در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از عرضه خودرو لوکس و جدید رنو تالیسمان توسط این شرکت در سال آینده خبر داد.

رنو تالیسمان سال آینده به ایران می آید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲:۰۰
  • 3
  • 2
  • 1
  • رنو تالیسمان سال آینده به ایران می آید

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، جمشید حسینی ضمن اعلام این خبر از دو مدل داستر و فلوئنس به عنوان استراتژیک ترین محصولات کنونی رنو در بازار ایران خبر داد.وی افزود : موفقیت مدل فلوئنس در بازار ایران به گونه ای بوده است که این خودرو هم اکنون 7.5 درصد از سهم کل سدان های بازار ایران را در اختیار دارد .این در حالی است که خودرویی همچون هیوندای الانترا هم اکنون 7 درصد از سهم بازار سدان های ایران را در اختیار دارد.حسینی در ادامه ضمن اشاره به رتبه هفتم نگین خودرو در بین شرکت های واردکننده رسمی خودرو از نظر آمار واردات به رشد سه پله ای این شرکت بر اساس امار واردات 10 ماهه نخست سال جاری به پیش بینی این شرکت مبنی بر کسب رتبه دوم در بین واردکنندگان رسمی خودرو کشور تا پایان سال اشاره کرد.به گفته حسینی اهنگ رشد آمار واردات و کسب سهم از بازار توسط رنو در سال 94 به گونه ای که بوده است که با وجود از دست دادن سهم بازار توسط بسیاری از برند های وارداتی ، نگین خودرو با رنو موفق به افزایش قابل توجه سهم خود در بازار کشور شده است.با این شرایط در صورت تحقق پیش بینی های مدیرعامل شرکت نگین خودرو ، نگین خودرو پس هیوندای در امار واردات 12 ماهه سال 94 واردکنندگان رسمی حتی بالاتر از کیا و تویوتا قرار خواهد گرفت.
حسینی در تشریح عملکرد نگین خودرو در سال 94 افزود : پیش بینی می کنیم که تا پایان سال جاری رشدی بین 75 تا 85 درصد در عرضه تمامی محصولات رنو در مقایسه با سال 93 داشته باشیم.به گفته حسینی رنو هم اکنون 7 درصد از بازار خودروهای وارداتی کشور را در اختیار دارد و این شرکت تلاش می کند تا پایان سال 94 این سهم را به 8 درصد افزایش دهد.
حسینی همچنین در بخش دیگری از صحبت ها ضمن اشاره به کاهش حدود 50 درصدی قیمت قطعات یدکی در شبکه خدمات پس از فروش از استقبال مشتریان خبر داد و افزود خبرهای خوبی در زمینه محصولات جدید رنو که زیر پوشش این شبکه خدمات و قطعاتی که شامل کاهش قیمت شده اند به زودی اعلام خواهد شد.
مدیرعامل نگین خودرو در پاسخ به این سوال که آیا عرضه رنو کپچر مانند کولیوس از خودروسازان داخلی به شرکت نگین خودرو منتقل می شود یا خیر گفت : تا کنون چنین پیشنهادی را به رنو ارائه نکرده ایم و کاملا تابع تصمیمات رنو هستیم . وی همچنین از عرضه حدود 500 دستگاه رنو سیمبل ، اقتصادی ترین محصول رنو در ایران تا پایان سال 94 خبر داد .سیمبل هم اکنون در دو مدل فول و نیمه فول با پیشرانه  2000 سی سی  گیربکس اتوماتیک 79.7 و 71.1 میلیون تومان قیمت دارد که در نمایشگاه اصفهان در بزرگترین جشنواره فروش رنو هر دو مدل با تخفیف 2.7 مییون تومانی و بیمه بدنه رایگاه به مشتریان عرضه می شوند.
حسینی همچنین از آغاز تحویل رنو داستر 4WD تا اردیبهشت سال 95 خبر داد .این خودرو با پیشرانه 2000 سی سی و گیربکس اتوماتیک ضمن بهره گیری از دو دیفرانسیل فعال 112.9 میلیون تومان قیمت دارد و امکان پیش خرید آن با پیش پرداخت 60 یا 70 میلیون تومان و سود مشارکت 24 درصد برای تحویل 60 روزه  فراهم شده است.
مهم ترین و داغ ترین خبر مدیرعامل نگین خودرو معرفی رنو تالیسمان در خرداد سال 95 ود.تالیسمان یک سدان 4.8 متری است که هم اکنون به عنوان لوکس ترین و مدرن ترین محصول رنو شناخته می شود.این خودرو از پیشرانه قدرتمند توربو بهره می برد و از نظر ابعاد در کلاس سدان های D قرار می گیرد. تالیسمان احتمالا با گیربکس 7 سرعته دو کلاچه و مجموعه جامعی از امکانات رفاهی به بازار ایران عرشه خواهد شد.یکی از جالب تریم مشخصه های تالیسمان امکان فرمان پذیری هر 4 چرخ این خودرو است به گونه که چرخ های عقب نیز با چرخش تا 3 درجه امکان فراهم آوردن شعاع گردش بهتر و ماورپذیری بیش تر با توجه به طول 4850 میلیمتری خودرو را فراهم می کنند.
به گفته مدیرعامل شرکت نگین خودرو ؛ تالیسمان نخستین خودرو با استاندارد یورو6 در بازار ایران خواهد بود که از سال آینده به بازار خودرو کشور عرضه می شود.حسینی به قیمت احتمالی این سدان لوکس رنو که از طراحی کاملا متفاوتی نسبت به دیگر محصولات کنونی رنو بهره می برد اشاره ای نکرد.

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو