فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان (۱۲)

باشگاه هواداران MVM چهار ساله شد

عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو، نماینده برند MVM و برند لوکس چری در ایران دیروز در حاشیه دومین روز دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان چهارمین سالگرد افتتاح باشگاه هواداران MVM را جشن گرفت.

باشگاه هواداران MVM چهار ساله شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، این باشگاه در زمره اولین و بعضا بی‌سابقه‌ترین باشگاه‌های خودرویی متشکل از مالکان، حامیان و طرفداران این برند است که به منظور ایجاد جوی صمیمی میان اعضا با حمایت شرکت صنایع خودروسازی مدیران و در راستای ارتقاء تعاملات بین دوست‌داران خودرو و هواداران برند MVM راه‌اندازی شده است که موارد مهم و ارزشمندی چون اطلاعیه‌ها، تبادل نظر، انتقاد و پیشنهاد در خصوص فعالیت‌های این شرکت و محصولات آن را نیز دربر می‌گیرد.
این باشگاه که در حقیقت یک وب سایت اینترنتی است و عضویت در آن هیچ محدودیت خاصی جز علاقه به به محصولات شرکت مدیران خودرو ندارد ابتدا در سال 1390 تاسسی شد تا با حرکت درراستای نیل به اهداف ارتقاء مشتری‌مداری گام بردارد. این وب سایت تا کنون از مرز پانزده هزار نفر عضو گذر کرده و از این بابت یک وب سایت اینترنتی اجتماعی و موفق به حساب می‌آید و در نوع خود بی‌سابقه و منحصر به فرد است. هر ساله شرکت مدیران خودرو به مناسبت سالروز تاسیس این باشگاه اقدام به برگزاری جشن ویژه‌ای در یکی از شهرهای کشور می‌کند تا ضمن تقدیر از اعضای باشگاه در راستای ایجاد ارتباط مستحکم‌تر با مشتریان گام بردارد. دیروز مصادف با دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان؛ باشگاه هواداران MVM با سفر از شهر‌های مختلف کشور از جمله تهران و شیراز به اصفهان آمدند تا در جشن چهارمین سالگرد تاسیس این باشگاه حضور یابند.
افراد علاقه‌مند با عضویت در وب سایت باشگاه هواداران MVM با آدرس Mymvm.ir مالک یک صفحه شخصی خواهند بود که از آن طریق می‌توانند به گفت و گو و تبادل نظر با سایر اعضا بپردازند. همچنین می‌توانند ضمن رعایت قوانین باشگاه تصاویر، مقالات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در صفحه شخصی و یا تالار اصلی باشگاه با سایرین به اشتراک بگذارند. اعضا در صورت مواجه با مشکلات فنی مربوط به خودرو خود؛ پرسش مورد نظر را در صفحه اطلاعات فنی مطرح کرده تا از پاسخ‌های سایر اعضا استفاده ببرند. طرح پرسش و یا پاسخ به آن، شرکت در بحث، به اشتراک گذاردن تصاویر و هریک از سایر فعالیت‌ها در این باشگاه شامل یک امتیاز مشخص است و مجوع امتیازها در نهایت مشخص کننده میزان مشارکت هر عضو و هدیه‌ای است که بر اساس آن به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. لازم به ذکر است که بصورت مدور و از پیش تعیین شده برنامه‌های مفرح مختلفی بنا به تصمیم گیری‌های مقامات ارشد مدیران خودرو برگزار می‌شود که تنها شرط مشارکت در این طرح‌ها عضویت در این باشگاه است. سفرهای استانی و جشن‌های سالگرد نیز در زمره چنین برنامه‌هایی است.
در برگزاری این مراسم پس از سخنرانی کوتاه اعضای برگزاری ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شرکت کننده؛ با طرح جایزه ویژه چهارمین سالگرد جذاب‌تر نیز شد. شرکت مدیران خودرو با تعیین مبلغ در خور توجه برای سه نفر اول پیروز این مسابقه جذاب ضمن تقدیم تعدادی مونوپاد عنوان کرد که به سه نفر اولی که بهترین عکس سلفی را با غرفه این شرکت در نمایشگاه خودرو اصفهان بی‌اندازند؛ مبلغ درخور توجه پانصد هزار تومان را تقدیم خواهد کرد.
شرکت مدیران خودرو با درک و اشراف به اهمیت و تاثیر بسیار مثبت و گسترده شبکه‌های اجتماعی مجازی برای سال آینده قصد دارد به منظور برقراری رابطه هرچه بهتر با مالکان و علاقه‌مندان برای دریافت تمامی نقطه نظرات و پیشنهادات در راستای بهبود بازاریابی و تبلیغات محصولات خود از وب سایت هواداران MVM استفاده کند. این وب سایت در نوع خود منحصر به فرد است و با تعداد اعضای قابل توجهی که دارد برگ برنده‌ای برای شرکت مدیران خودرو به حساب می‌آید و از این رو بهتر است سایر شرکت‌ها به منظور عقب نماندن از گردانه رقابت هرچه زودتر به چرخه مدرن شبکه‌های اجتماعی بپردازند چرا که بهترین راه ارتقاء سطح کیفیت محصولات تولیدی و وارداتی در بازار کشوری چون ایران که نیاز به بومی‌سازی خودرها دارد؛ تماس مستقیم با خریداران و مصرف کنندگان و دریافت نظرات گره‌گشای آن‌ها بهترین راه حل است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط