فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

جنگ جوی شهری هوندا آمد

عصر خودرو: همزمان با آغاز دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان شماره ۲۸۴ هفته نامه خودرو امروز با اخباری تازه از این نمایشگاه و دیگر اتفاقات صنعت خودرو ایران و جهان منتشر شد.

جنگ جوی شهری هوندا آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "چرخ پلت فرم های ملی در چاله مشارکت با خودروسازان خارجی" روایت این هفته خودرو امروز از وضعیت پلت فرم های ملی صنعت خودرو در دوران پسابرجام است.
    "مدرنیزه کردن خودروهای ایرانی با چه قیمتی؟"  نگاهی اجمالی دارد به بازار لوازم جانبی خودروهای سمند، 405 و پارس به همراه جدیدترین قیمت این محصولات.
    در جهان خودرو سری 7 با موتور 12 سیلندر؛ همزاد آمریکایی نیسان پاترول؛ آلترناتیو جذاب تر کیا برای تویوتا پریوس؛ نقابی خشمگین بر چهره نسل جدید IX35؛ هوراکان 805 اسبی با شتاب ویرون سوپراسپرت و ... را خواهیم خواند.
    فرش قرمز این هفته را پیش روی سدان جدید هوندا برای بازار ایران پهن می کنیم. این خودرو که در نمایشگاه خودرو اصفهان توسط گلرنگ موتور فامیلی رونمایی شد با قیمت رقابتی به بازار ایران وارد می شود.
    در سیستم صوتی این هفته به بررسی و مقایسه اسپیکرهای 300 تا 500 هزار تومانی می پردازیم و در انتخاب 6 ماه را با کوچک ترین کراس اوور رنو در ایران، می گذرانیم.
    "رقابت در راند پنجم" گزارشی است از پنجمین دوره مسابقات ریس در پیست سرعت آزادی تهران با اسپانسری ایران خودرو تحت عنوان جام سورن و "مدرن ترین 150 سی سی ایران" در صدد معرفی  CF Moto 150NK بر آمده است.
    خبر راهی شدن کمپانی ژاپنی فوسو؛ سبک وزن گروه دایملر؛ را با عنوان لشکر سنگین میتسوبیشی در ماشین سنگین می خوانیم. بررسی استعداد ملی شدن پژوهای جدید مونتاژ شده در ایران را بررسی می کند و در آچار این هفته هم طرز رفتار با یک پیشرانه یخ زده را آموزش می بینیم.
    در آخر و در عیب یابی خودرو به زبان ساده نیز دومین قسمت از مشکلات تایر بررسی خواهد شد.
    جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز روز شنبه اول اسفتد ماه به روی دکه خواهد رفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو