فونیکسریمکسبهتام

گودال پر از گل و لای دلیل نجات اعضای هیئت مدیره ملوان

خودرو هیئت مدیره ملوان در راه بازگشت به انزلی واژگون شد

عصر خودرو- پس از نشست هیئت مدیره باشگاه ملوان در تهران برخی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه با یک دستگاه خودرو به انزلی بازمی‌گشتند که خودروی آنها در بین راه واژگون شد.

خودرو هیئت مدیره ملوان در راه بازگشت به انزلی واژگون شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم،  پس از استعفای استیلی از سرمربیگری تیم فوتبال ملوان، اعضای هیئت مدیره این باشگاه برای بررسی دلایل استعفا و بررسی شرایط گزینه‌های موردنظرشان روز سه‌شنبه در تهران تشکیل جلسه اضطراری دادند. این نشست از ساعت 18 روز سه‌شنبه در تهران آغاز شد و حدود هشت ساعت به طول انجامید.

    پس از برگزاری این جلسه صبح روز چهارشنبه برخی از اعضای هیئت مدیره و مدیران باشگاه شامل؛ محمود بدیعی‌فر رئیس شورای شهر انزلی، پورشعبان شهردار انزلی، محمود پیشگاه هادیان و مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفتند یا یک دستگاه خودرو به انزلی برگردند که ساعت شش صبح در حالی که 10 کیلومتر از رشت دور شده بودند، خودروی آنها با یک قلاده سگ برخورد کرد و پس از ترمز کنترل ماشین از دست راننده خارج شد. پس از اینکه اتومبیل چند معلق زد داخل گودالی که پر از گل و لای و لجن بود افتاد که همین موضوع باعث شد آسیب خیلی جدی به سرنشینان وارد نشود.

    در این حادثه بدیعی‌فر به بیمارستانی در انزلی و پورشعبان نیز به بیمارستانی در رشت منتقل شدند و سایر سرنشینان نیز سرپایی معالجه شدند. مسعود رضاییان   این خبر را تأیید کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط