فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان عنوان کرد:

۲۴۷۹ فقره تصادف در جاده‌های استان زنجان رخ‌داده است

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: طی ۱۰ ماه سال جاری دو هزار و ۴۷۹ فقره تصادف در جاده‌های استان رخ‌داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش دارد.

۲۴۷۹ فقره تصادف در جاده‌های استان زنجان رخ‌داده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک، از کاهش 15 درصدی تصادفات فوتی طی 10 ماه سال جاری در جاده‌های برون‌شهری زنجان خبر داد. 

    وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی دو هزار و 479 فقره تصادف در جاده‌های استان رخ‌داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش دارد. 

    رئیس پلیس‌راه استان زنجان از اجرای 354 مرحله تست اعتیاد از رانندگان در زنجان طی 10 ماه سال جاری خبر داد.

    سرهنگ  شیرمحمدی تأکید کرد: طی 10 ماه سال جاری از 4 هزار و 47 نفر از رانندگان تست اعتیاد گرفته‌شده  و در این میان تست اعتیاد یک درصد معادل بیش از 24 نفر مثبت بوده است. 

    وی افزود: در این میان پلیس‌راه به‌شدت با این رانندگان برخورد می‌کند چراکه 6 ماه گواهی‌نامه آنها توقیف‌شده و همچنین دو میلیون ریال جریمه نقدی و 10 نمره منفی برای رانندگان خاطی ثبت می‌شود. 

    سرهنگ شیرمحمدی تصریح کرد: یکی از مواردی که پلیس به‌کرات اعلام کرده و خواستار آن است، ارتقای کیفیت و توجه به ایمنی بیشتر خودروها است، چراکه توجه  به این نکات در بسیاری از حوادث رانندگی خسارت‌ها به حداقل می‌رسد.

    رئیس پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی هم درراه است، افزود: باید همه خودروها ایمنی لازم را داشته و کارت معاینه فنی خود را چک کنند. 

    سرهنگ شیرمحمدی گفت: خودروهایی که نقص فنی داشته باشند برگه معاینه فنی‌ آنها باطل می‌شود و پلیس‌راه هیچ‌ اغماضی با رانندگانی که خودرو خود را ازلحاظ فنی و ایمنی در مراکز معاینه فنی کنترل نکنند ندارد و به‌شدت برخورد می‌کند.

    وی گفت: رانندگان بدون اینکه که خودرو خود را از لحاظ فنی کنترل کنند اقدام به رانندگی می‌کنند و با این کار خود، بستر تصادف را تشدید می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو